Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er jo bare til å se hvor mange mål vi slapp inn i fjor, og hvor mange mål vi har sluppet inn i år uten Agger. I tillegg er det jo bare å nevne at med Agger i midtforsvaret slapp vi ikke inn et eneste spillemål på de fem kampene han spilte, kun straffemål. Agger er veldig viktig for midtforsvaret, men heldigvis fikk vi Skrtel, så byrden blir litt mindre på Hyypiä som omtrent spilte hver eneste kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan han kan være det...

 

 

Fordi Agger er vår beste midtstopper.

Rio er United's beste midtstopper.

 

Lagene mister sin beste midtstopper.

 

En rød strek. Uansett så betyr Agger sinnsykt mye for Liverpool, så å si at UNited er mye mer svekket en Liverpool nå er idioti.

 

Bruno99: Du burde bare holde kjeft. Jeg kan mer om klubben din og deres historie enn 95 % av brukerne her inne i den tråden. Flaut, er det ikke?

Relevant. Vurderte å sette en smiley bak kommentaren min, men regnet med at du skjønte at det var en spøk :ermm:

Lenke til kommentar
Dere har da klart dere greit uten Agger, er vel det offensive som ikke har funket for dere i denne down-perioden dere hadde?

 

Liverpool har gode midtstoppere i Carra og Squirtel uansett. Er værre å få Rio Ferdinand ute liksom. Nå går ryktene om at Vidic er skadet også..

 

Skrtel*

 

Skrtel og Carragher er god de. Hyypia og. Men ingen av de er like gode og spillende som Agger.

 

Problemet har jo vert kombinasjonen i midtforsvaret.

 

Vi mangler Agger's pasningsfot, derfor failer det offansive også. Liverpool bygger jo nesten alle angrep opp bakfra. Og når Alonso var skadet også, så var det ingen andre enn Gerrard som hadde pasningsfot til å gå bak å hente, og han trnger vi der fremme.

 

Agger og Alonso sine skader var sinnsykt dårlig timet for Liverpool.

Lenke til kommentar

Vel, som Hewitt sier kan man jo bare sammenlikne antall innsluppne mål før, og etter at Agger ble skadet. Da ser vi en betydelig forskjell, noe som tilsier at Agger er en av våre viktigste spillere, sammen med Gerrard, Torres og Reina. Carragher er for all del viktig, men Agger er en mer spillende type og Carragher er en som rydder opp. Skrtel og Hyypia kan gå inn i den rollen relativt greit, men ingen av de er spillende midtsoppere. Hvertfall ikke i forhold til Agger.

Lenke til kommentar

Laget

 

Reina

Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio

Mascherano - Alonso

Kuyt - Gerrard - Babel

Torres

 

Subs: Itandje, Hyypia, Riise, Benayoun, Crouch.

 

Hewitt predicts:

 

Torres scorer igjen. Hvordan kampen ellers ender blir opp til hvordan resten av laget spiller. Jeg setter en krone på 0-1 til oss.

Lenke til kommentar
Kanskje litt uvanlig, siden de fleste spør om hvor en kan stream bilde fra kampen, men er det mulig å høre kampen på en nettradio ett sted?

 

Du kan prøve NRK Alltid Nyheter, de pleier å streame fra England.

 

Når det gjelder laget idag er jeg litt skuffet over at ikke Riise starter på backen. Han har mer erfaring fra slike oppgjør og i tillegg har han kneblet Ronaldo før. Frykter Aurelio kan bli et svakt kort idag.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig usikker på hvordan det går i dag, men jeg ser egentlig for meg at Torres blir ganske usynlig i dag. United har garantert planlagt hvordan de skal stoppe ham. Forhåpentligvis går planen i vasken, men jeg tør ikke tro for mye på det...

Om de skulle binde opp Torres, kreves det mye konsentrasjon kun rettet mot han, noe som kan skape rom sentralt for Gerrard.

Lenke til kommentar
* På de siste 11 møtene i ligaen har Manchester United vunnet hele ni kamper.

* Én har endt uavgjort og Liverpool står altså bokført med én fattig seier.

* Målforskjellen på 16-4 taler også sitt klare språk.

 

La oss snu trenden :)

Legg til at United har vunnet 6 av 7 kamper mot Liverpool med Benitez som manager og at Liverpool står bokført med en scoring på alle disse kampene. Et selvmål av Oshea, i en kamp vi vant 2-1 :!: Altså dere har ikke putta selv engang!

 

La oss håpe, dere IKKE snur trenden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...