Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen på tap og seier i morra, er utrolig stor. Skulle vi tape, er vi 14 poeng bak United definitivt ute av medajestriden - selv i mine øyne. Men hvis vi vinner så synes jeg det er for tidlig å avskrive oss. Kall meg gjerne stormansgal, men da er vi 8 poeng bak United, og minst ett av lagene foran (Chelsea og Arsenal) må også avgi poeng i morra. I tillegg har alle lagene foran oss innbyrdes oppgjør, og selv møter vi jo Arsenal...

Lenke til kommentar

Nehh. Moi er alltid cocky forran slike oppgjør... Taper sjelden, så heller good luck charm

 

Edit: Du virker forresten forbanna kranglevoren. Må liksom kommentere alt og er nagativ 24/7 :hm: fjerna kommentaren, så du skal slippe å uroe deg for at jeg jinxa and shait :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
I got the shakes right now. Liverpool fortjener seier imorgen\idag

 

Forstår absolutt ikkje kva som gjer at pool skal fortjene å vinne. Spesielt ikkje før kampen er spelt. Nei, skal ein begynne med sånt tull, så vil eg jo nesten heller seie at United fortjener det fordi dei satsar på serien. (A bit rough?)

 

Gleder meg til kamp no, ikkje så mange timane igjen. Problemet blir vel å finne ein plass som viser kampen i eit rimelig påskestengt Volda.

 

@Superparanoid: Stormannsgal maybe. Medalje; med mykje flaks. Gull; no way in hell!

Men dersom eit lag skal ryke så må det nok vere arsenal på grunn av manglande rutine i laget (og den fantastiske forma dei har vist i det siste) Chelski og United blir nok for sterke uansett korleis resultata i dag blir.

Lenke til kommentar

Aaah. Timer igjen. Eller, 2,5 timer igjen!

 

Kribler i ben og armer!

 

Frykter faktisk Rooney mer en Ronaldo idag, dunno why. Mogleg pga at Ronaldo var svak sist. Men gutten trenger jo bare 5 meter så putter han. Huff.

 

Satser på STORKAMP av Captain Fantastic idag.

 

Vi kan jo tippe resultat, med heder og ære til den som får rett? Folk kan tippe, så samler jeg alle tippsa i dette innlegget:

 

Winydancer: 1-2

Pirja: 0-1

sagberg: 0-2

 

Bare å komme med flere tips folkens!

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...