Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Burde jo ha scoret minst 3 mål idag. Surt at rekken med ubeseirede kamper på Anfield røyk. Men vi er videre og hvis vi først skulle tape så var vel dette en grei kamp å gjøre det i. Så da håper jeg vi er tilbake til seiere nå som vi har fått unna et tap. 😛

Dømminga var så som så. En del riktig, men også en del merkelig ting som burde vært blåst for.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
barezell skrev (1 time siden):

Robertson må ha vært opptatt med sitt i kveld ettersom han mener TAA var amazing mot martinelli :p 

Med tanke på hvordan Martinelli storspilte så må en jo si at TAA gjorde det tålelig greit mot han da. Kunne vært mye, mye verre.
Etter min mening har TAA blitt mye bedre defensivt denne sesongen enn de tidligere sesongene.

Lenke til kommentar

Kjipt å beefe med Klopp, men skjønte null av utsagnet hans tbh. Jeg skal ikke uttale meg om TAA og hvor god defensivt han er generelt. Har ikke fulgt nok med på han. Man ser jo mest hva han gjør fremover.  Men i akkurat denne kampen Synes jeg det er rart både robertson og Klopp skryter av han. Må kanskje være for å beskytte. 

Lenke til kommentar

Jeg tror det fort blir Bradley eller Gomez mot Nottingham Forest. Og jeg vil anta det blir Gomez mot Watford og Benfica.
Ser ingen grunn til at han ikke får spille, med annet det er noe på treningsfeltet vi ikke vet.

Det blir nok en litt mer skjev formasjon enn vanlig, men det kan kanskje bety mer bakrom for Salah?

Om jeg skal gjette meg til en startoppstilling mot Nottingham Forest; Alisson - Gomez, Konate, Van Dijk, Tsimikas - Elliott, Henderson, Keita - Mane, Firmino, Diaz.
Selv om jeg hadde håpet på at Gordon fikk spille. Gordon, Firmino, Diaz for eksempel hadde jo vært greit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...