Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vet ikke jeg. Heller lyst til å se mer av Ki-Jana Hoever enn å kjøpe en som potensielt går foran han i køen som det for øvrig nesten høres ut som han her gjør.

 

Vi så hva å spille med Van Dijk gjorde med potensialet hos Gomez. De to var jo helt sjef bak der før den veldig uheldige skaden.

Så jeg vil tro at å la Hoever få spille med Van Dijk vil kunne vise oss hva som bor i gutten.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klopp har jo sagt Liverpool ikke er interessert i å handle mye i sommer, foruten hvis noe veldig interessant dukker opp.

 

Så har de jo hentet Sepp Van Den Berg, 17 år gammel midtstopper. Synes signalet det sender er bra. At Klopp også bygger litt i den yngre garde og unge spillere som muligens kan ta steget opp på førstelaget etterhvert.

 

Men, det ryktes jo at Liverpool leter etter en riktig type offensiv spiller iallefall. Ellers er det jo god dekning på plassene, foruten venstre back etter Moreno forsvant. Så er det vel også spørsmålstegn rundt Clyne på høyre. Arnold har jo blitt førstevalg, blir kanskje litt overkill med Clyne som reserve.

Lenke til kommentar

Chelsea går vel på tross av Pulisic solid i minus med Hazard ut og potensielt Morata tilbake inn i troppen hvis ikke Atletico kjøper han (noe som hadde vært merkelig om de gjør). Dog har de firehundre lånespillere å plukke fra og har fått Kovacic permanent :p

 

City ser ut til å få Rodri, men ellers lite aktivitet der og. 

 

De fleste overgangene skjer mot slutten av vinduet, så jeg ville ikke stressa voldsomt før om et par uker.

 

Liverpool burde jo gå for Kieran Tierney på venstrebacken fra Celtic.

Lenke til kommentar

Dersom Klopp ikke går for noen storsigneringer i sommer, så kan det fort bli Wilson som får en benkeplass nå som Sturridge er borte. Syns det er positivt, og det gir et godt signal til de yngre spillerne i akademiet om at det faktisk er mulig å spille seg inn i troppen via utlån osv. Kanskje Grujic kan bli en ny Fabinho om 2-3 år også ? jeg håper Klopp kun kjøper spillere i de posisjoner som blir en solid forsterkning, og bruker spillere fra akademiet som "stallfyll" ✌️

Lenke til kommentar

Dersom Klopp ikke går for noen storsigneringer i sommer, så kan det fort bli Wilson som får en benkeplass nå som Sturridge er borte. Syns det er positivt, og det gir et godt signal til de yngre spillerne i akademiet om at det faktisk er mulig å spille seg inn i troppen via utlån osv. Kanskje Grujic kan bli en ny Fabinho om 2-3 år også jeg håper Klopp kun kjøper spillere i de posisjoner som blir en solid forsterkning, og bruker spillere fra akademiet som "stallfyll"

 

Om Grujic fortsetter utviklingen sin, så er han nok tiltenkt en plass i troppen når Milner til slutt legger opp. Noe som fort kan bli etter denne sesongen.

Lenke til kommentar

Dersom Klopp ikke går for noen storsigneringer i sommer, så kan det fort bli Wilson som får en benkeplass nå som Sturridge er borte. Syns det er positivt, og det gir et godt signal til de yngre spillerne i akademiet om at det faktisk er mulig å spille seg inn i troppen via utlån osv. Kanskje Grujic kan bli en ny Fabinho om 2-3 år også jeg håper Klopp kun kjøper spillere i de posisjoner som blir en solid forsterkning, og bruker spillere fra akademiet som "stallfyll"

Liverpool har vært ute og sagt at Grujic er noe de vil satse på 2020/21 sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...