Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

First-half team: Mignolet, Clyne, Phillips, Gomez, Larouci, Milner, Oxlade-Chamberlain, Lallana, Kent, Wilson, Brewster.

 

Second-half team: Jaros, Hoever, Matip, Johnston, Lewis, Fabinho, Jones, Woodburn, Duncan, Glatzel, Origi.

 

Additional substitute: Atherton.

 

For en gangs skyld gleder jeg meg virkelig til å se unggutta i aksjon i pre-season. Førstelaget er jo ganske ok (for å si det mildt) så da blir det litt ekstra interessant å se hvem som kan ha en rolle på benken og kanskje få spille cup'er etc.

 

Og ikke at det har noe med Liverpool å gjøre, men jeg fikk forfremmelse idag. Lov å banke seg litt på brøstet da vel? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok at Tranmere ikke er all verdens motstand, men det er viktig at ungguttene setter sjansene de får.

Brewster virker moden for en real sjanse på førstelaget denne sesongen.

 

Leste statestikk på Duncan og Glatzel fra U18 denne sesongen. Hva var det igjen? 57 mål og 29 assist? De to gutta virker å være i en egen liga. Spennende å se om de kan fortsette det spillet på U23, som tross alt er en del tøffere da en finner innslag av A-lags spillere der.

 

Kanskje det rett og slett ikke blir noen kjøp i år? At en bare fyller opp med de spillerne som har vært på utlån og unggutter i stedet for å kjøpe nytt stallfyll?

Virker i hvert fall som Klopp skal gjøre en veloverveid beslutning etter å ha gitt folk en skikkelig sjanse til å vise seg frem i preseason.

 

Nå så jeg ikke kampen, men ut i fra lagoppstillingene og slikt så kan det virke som det er mye spennende på akademiet til Liverpool både fremover og bakover på banen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...