Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det i det hele tatt noen som får godkjent i dag? Fab kanskje?

 

Ja. Men av førstelagsspillere/veteraner så er det vel stort sett bare Fabinho som får godkjent.

 

Og Moreno er faen meg en trist skue. Når en 18-åring på motsatt back og en 16-åring som blir kastet innpå etter 5 minutter spiller bedre enn en som er i sin beste alder, da blir jeg bare trist rett og slett.

Han bør ALDRI få spille en eneste kamp igjen for Liverpool.

 

Jeg er FRYKTELIG skuffet over flere av førstelagsspillerne. Spesielt Milner. Alt for mange grove og stygge feil. Verste er at jeg tror Henderson hadde gjort en bedre figur enn Milner i denne kampen.

 

Gud som jeg skulle ønske vi hadde Wilson for en slik kamp i stedet for Sturridge som gjorde enda mindre enn Origi denne kampen.

 

Men denne Ki-Jana Hoever imponerte i hvert fall meg stort. Håper vi får se mer til han denne sesongen i grunn.

Lenke til kommentar

Hadde regnet med tap her da det er vel ingen managere hos oss som har tatt cupen seriøst utenom Kenny siden årtusenskiftet (uansett hva vi har eller ikke har endt opp med ).

At vi er ute av cupen plager meg heller lite, men irriterer meg å se senior spillere være så dårlig som i går. Greit nok de ikke har spilt så mye sammen men det er godt betalt for å gjøre en enkel jobb.

 

Jaja, gjort er gjort og elg er elg.

Får konse videre på topp 3 og neste ledd i Europa, greit å tjene litt penger :)

Lenke til kommentar

Får jo prise oss for at de verste kampene allerede er unnagjort. Heldigvis for Liverpool sin del, er det nå "svakere" motstandere i Januar, hvor Liverpool ikke har midstoppere utenom Van Dijk. 19 Februar starter hardkjøret igjen, frem til det er motstanden grei, men kampene må vinnes.

 

Greit å være ute av cupene, Man City har 6 kamper i Januar, hvorav 3 er cupkamper, før de skal spille 4 vanskelige kamper i Februar.

 

Lovren er egentlig en spiller som bør selges, men så lenge både Gomez og Matip er skadet er han jo grei å ha på laget. Han bør vel helst erstattes til sommeren med en ny midtstopper, kanskje en ung en, eller kanskje en slags backup. Det fremstår vel allerede tydelig at forsvarsrekka på førstelaget består av Robertson - Van Dijk - Gomez - Arnold, hvorav 3 av disse er under 24 år gamle og har en lang fremtid foran seg i Liverpool.

 

Reservene:

Moreno (bør erstattes), Matip, Lovren (bør erstattes), Clyne (utlånt)

Lenke til kommentar

Det finnes ikke dårlig motstand i PL, og spesielt for oss.

For en om har fulgt Liverpool og Brann i fire tiår kan jeg gjerne kalle begge lagene de hjelpeløse sine hjelpere, som om de hadde vært dårlig er de ikke det mot oss.

 

Gjerne første seier for sesongen, første mål i ligaen etc etc mot oss.

Jeg tror forsatt city vinner serien, men håper på oss.

Topp tre er det størst sjans for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...