Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overganger og den slags er virkelig ikke Liverpools sterkeste side.

 

Hvor mange suksesshistorier er det forøvrig i Liverpool med spillere som blir lånt ut? Det virker som vi har utrolig mange spillere på utlån, samtidig som vi henter middelmådigheter for å få bredde i troppen, og de blir igjen lånt ut etter kort tid. Det virker som det er bare rot, jeg ville vært veldig skeptisk om jeg var en ung spiller som fikk tilbud om å spille i Liverpool (f.eks. Ødegaard).

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke påstå noe bombastisk, men jeg ser tegn på at om du har fylt 18 år og blir lånt ut, da har du ingen fremtid i Liverpool.

Det er i hvert fall den et slags mønster jeg har sett de siste årene.

 

Så for Ibe er det fortsatt håp om de utvikler han riktig. Resten av "talentene" på Liverpool som har fylt 18 og enda ikke fått flere sjanser på A-laget er det egentlig bare å selge så fort noen byr på de eller la kontraktene gå ut.

 

Vi kommer mest sannsynligvis aldri til å se noe til spillere som Ilori og Teixeira.

Faktisk så tror jeg vi knapt kommer til å se noe til noen som helst på ungdomslagene for å være ærlig.

Masse dyre talenter som aldri blir noe. Kunne like gjerne satset på local lads som hadde vært minst like gode sikkert.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

To på rad nå. Woopie! Villa borte er en fin skalp å få, seier mot West Ham på Anfield neste runde og vi snuser seriøst på cl -spill neste år. Borini har flere mål enn balotelli, Lambert har dobbelt så mange mål enn det. Let that sync in.

Hjelper jo ikke på tabellen når alle over vinner ;)

Får håpe Arsenal går på en smell imorgen :)

Lenke til kommentar

Selv digger jeg Lucas egentlig. Men det er dette jeg hater med Skrtel. Han har disse kampene hvor han spiller seg inn i hjertene til fansen, til tross for at han ofte kan være en vandrende katastrofe. :p

Men det kan rett og slett hende at han føler seg mer komfortable sammen med Sakho.

På samme måte som Skrtel spilte mye bedre når han spilte sammen med Agger.

Han ser i hvert fall ut til å spille bedre nå som Lovren er henvist til benken.

 

Syns nå Sakho var ganske god også jeg da. Can fikk et utrolig billig straffespark mot seg.

Ganske utrolig, men denne formasjonen med 3 stoppere ser ut til å fungere veldig bra for dagens Liverpool.

Jeg fryktet at de skulle bli løpt i filler av Hazard og brøytet over ende av Costa, som 3 stopper lag ofte blir, men så har vi denne arbeidsviljen og kapasiteten til midtbanen foran da.

De er kanskje ikke så grasiøse, men gud som spillere som Lucas, Henderson og Lallana jobber.

 

Og Coutinho må jo være en av tidenes røverkjøp i januar. Hvordan kan en IKKE elske denne lille brasilianske magikeren? Nå ser det ut som han er i ferd med forbedre sluttproduktet sitt også.

Har sett de siste kampene at han har hatt noen voldsomme skudd sammenlignet med de fisle greiene han hadde i fjor.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg begynner virkelig å like flere av nysigneringene.

Lazar har jeg fortsatt stortroa på, og jeg syns han spiller bedre for hver kamp han får tillit. Gleder meg til å se han i en annen posisjon enn vingback og. Moreno virker å trives mer og mer som vingback han og. Can er en av favorittene mine. Han er så allsidig og kan spille omtrent overalt på banen utenom spiss kanskje. Lallana har kanskje vært vår beste signering før denne sesongen. Når han er varm i trøya og spiller mye er han DEILIG. Samspillet med Coutinho og Sterling har også vært bra.

 

Lambert har gjort en ok jobb, men har jo ikke klart å følge opp fjorårssesongen. Forventa vel ikke det heller. Balotelli har fortsatt mye å bevise, om han ikke ryker. Han var god da han spilte med Sturridge. Vi må bruke Balotelli riktig, så tror jeg det løsner. Han binder opp spillere og skaper rom for spiss nummer 2. Derfor må vi spille med en spiss nummer 2: Sturridge. Vi har brukt han litt feil, han har hatt mye stang ut og har slitt med å bevise at han fortjener plassen.

 

Lovren. Vel. Et kapittel for seg selv. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Han funker ikke i tospann med Skrtel i alle fall. Kanskje hadde han funket bedre med Sakho? Neppe. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Selg han tilbake til Southampton i en byttedeal mot Clyne.... :D

 

Ellers gleder jeg meg til å se Origi. Tviler litt på at han blir en åpenbaring fra dag 1. Tror han kommer til å trenge en del tid på å spille seg varm i England. Det får vi se neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...