Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Oisann, tror fort dette blir en kjapp heisatur inn og ut av CL, dessverre. Dere ser tannløse ut.

Ja, forsetter Liverpool å vinne 2-1 så ser det farlig ut for avansement ja.

 

Sant det, for i fotball så vil alltid marginene falle i favør sitt eget lag når man spiller pissdårlig. Fortsetter dere sånn som det her så ender dere sist i gruppa.

 

Jeg har likevel tro på at ting bedrer seg, men at et bulgarsk snekkerlag egentlig fortjente å ta med seg poeng fra Anfield er urovekkende (for deres skyld). Lykke til videre, dere vinner vel hele greia nå, jamfør din logikk.

Lenke til kommentar

Spilte dårlig i går i alle ledd. Særlig midtbane/angrep.

Men selger man en spiller som scorer 30+ mål en sesong (+mange assist),

og en annen spiller med 20+ mål (+mange assist) er skadet kan man vel si at

det er naturlig at angrepet ikke helt er det samme. Håper og tror Balo/Sterling/Sturridge

skal kunne finne dynamikken bedre etter hvert.

Seier er seier.

Lenke til kommentar

 

 

Oisann, tror fort dette blir en kjapp heisatur inn og ut av CL, dessverre. Dere ser tannløse ut.

Ja, forsetter Liverpool å vinne 2-1 så ser det farlig ut for avansement ja.

 

Sant det, for i fotball så vil alltid marginene falle i favør sitt eget lag når man spiller pissdårlig. Fortsetter dere sånn som det her så ender dere sist i gruppa.

 

Jeg har likevel tro på at ting bedrer seg, men at et bulgarsk snekkerlag egentlig fortjente å ta med seg poeng fra Anfield er urovekkende (for deres skyld). Lykke til videre, dere vinner vel hele greia nå, jamfør din logikk.

 

 

Hvorfor så sarkastisk? Spania vant jo VM 2010 på den måten. De spilte ikke noe spesielt bra og vant ikke kampene sine med mer enn ett mål, bortsett fra en kamp (2 - 0 mot Honduras), men allikevel reiste de hjem igjen fra Afrika med VM-pokalen i baggen. Liverpool kan gjøre akkurat det samme i CL om de vinner alle kampene sine 2 - 1.

Lenke til kommentar

Men viss de spiller på det nivået som vi så i går, så vinner dere ikke 2-1. Da blir dere knust. Svakt å nesten tape mot et slikt lag på hjemmebane.

 

Personlig så tror jeg at dere hever dere, og kommer til 1/8delsfinale eller kvartfinale.

 

Hvis vi spiller som dette mot Real, er jeg redd det blir to-sifret :(

Personlig tror jeg dette var en vekker, og at de stepper opp mange hakk videre i sesongen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...