Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at Lucas ble skadet har vi fem seire og én uavgjort i PL. Vi har i snitt scoret 3,3 mål, og sluppet inn 1,2 mål. Jeg ser ingen grunn til å kødde med suksessformelen.

Så ved å sette inn Lucas så kødder Brendan Rodgers med suksessformelen?

Som om BR har spilt med de samme spillerne og samme formasjon i de seks kampene?

Newsflash: He didn't. :)

Bruker man ''din tankegang'' så burde jo Skrtel fått spille samtlige av de gjenværende kampene no matter what, er det DET du virkelig vil?

 

Inn med Lucas for å styrke defensive tryggheten i laget imo.

Lenke til kommentar

Han skal få lov til å endre på det som har vært krise, les: forsvaret. Men oppover på banen har det fungert veldig bra, og det vil med all sannsynlighet gå utover det offensive spillet vårt om Lucas skal benke Hendo/Sterling/Coutinho. Jeg synes det er greit at vi er litt ustabile defensivt når vi fungerer så bra offensivt. :)

 

PS: Gerrard, Henderson, Coutinho, Suarez, Sterling og Sturridge har spilt alle kampene fra start etter at Lucas ble skadet, bortsett fra siste kamp hvor Sterling ble byttet inn i andre.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Ikke minst er det viktig å trekke frem Allen som en bidragsyter. I lang tid har han sett ut som å være et bomkjøp i mine øyne, men han har vist den sisste tiden (etter noe skadeopphold) at han presterer på et jevnt proffesjonelt nivå, bare han får tilliten. Absolutt en spennende spiller å følge videre, særlig i forhold til Lucas videre situasjon i troppen.

Lenke til kommentar

^Morsomt. Allen har vært en katastrofe i samtlige kamper, bortsett fra innhoppet han hadde 2 kamper siden, fikk vel 20minutter mot slutten og hadde 2 gode innvolveringer. Absolutt den aller siste spilleren i hele stallen jeg vil se på banen.

Synes forøvrig Zu er noe hard mot Gerrard. Har hatt noen defensive blundere her og der, men absolutt ikke hans feil at forsvaret vårt har vært rusa på et eller annet sterkt noe. Har taklet den nye rollen på et helt nydelig vis spør du meg, får ballen frem, både korte og lange. Setter i gang de fleste angrepene. Og hvem vil du ha ut på midten om Lucas skal inn i starte-elleveren?

Anyway. Gleder meg til Utd-kampen. Føler vi burde kjøre over det laget for øyeblikket, men som vi vet lever de kampene sitt eget liv. Forsvaret+Mignolet må i hvert fall forbedre seg..

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne se Sakho/Agger fast etter United kampen. Samt midtbane treer med Lucas-Gerrard-Henderson. Da har vi nok defenisve fibre til å tette igjen og vinne kamper 2-0 og ikke hockey resultater.

Er ikke 2-0 et relativt vanlig resultat i hockey?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg vil gjerne se Sakho/Agger fast etter United kampen. Samt midtbane treer med Lucas-Gerrard-Henderson. Da har vi nok defenisve fibre til å tette igjen og vinne kamper 2-0 og ikke hockey resultater.

Er ikke 2-0 et relativt vanlig resultat i hockey?
Like vanlig som 5-0 i fotball, snitt mål pr kamp i hockey er vel rundt 5.4, rundt 2.7 i Premier League. Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

 

Kan ikke både Lucas og Gerrard spille sammen som DM?

Hadde vært konge med en 3-5-2 formasjon igjen!

Spennende lag det ja

 

Mignolet

Sakho - Agger - Skrtel

Johnson - Gerrard - Lucas - Henderson

Coutinho

Suarez - Sturridge

 

Inn fra benk; Allen - Sterling - Aspas - Moses

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil gjerne se Sakho/Agger fast etter United kampen. Samt midtbane treer med Lucas-Gerrard-Henderson. Da har vi nok defenisve fibre til å tette igjen og vinne kamper 2-0 og ikke hockey resultater.

Er ikke 2-0 et relativt vanlig resultat i hockey?
Like vanlig som 5-0 i fotball, snitt mål pr kamp i hockey er vel rundt 5.4, rundt 2.7 i Premier League.

Hmm, OK. Så litt I OL, det var målfattige greier.

Lenke til kommentar

Jeg håper på Tottenham poeng. Men det viktigste fremover er at Arsenal taper poeng. Så fint at de gikk videre i FA cupen.

 

Jeg sikter meg inn på 3.plass i ligaen. 4.plass er "ok", 5.plass er krise. Topp 2 er avhengig av en kraftig forbedring defensivt, resultater som går vår vei og seier mot Chelsea og City. Ergo lite sannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...