Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker meg at flere av utlånsspillerene vår har gjort det bra.

Bør vi dra nytte av det og selge disse spillerene i sommer?

Kanskje ikke Borini, men hva med f.eks Suso og Coady? Bør de selges? Det er jo tross alt ingen plass til dem på dagens Liverpool lag da de spiller i posisjoner som allerede er særdeles overbefolket og posisjoner som det helt sikkert kommer til å bli kjøpt enda flere spiller i, da gjerne noen som går rett inn på førstelaget.

 

Vet ihvertfall at opprenskningen bør fortsette i sommer. Ut med alt av spillere som ikke er tiltenkt en fremtid på Liverpool.

Lenke til kommentar

I hvert fall få Ilori inn i troppen. Høy, sterk og rask midtstopper. Borini ser jeg ikke for meg passer inn i Liverpool sin spillerstil, ikke Assaidi heller. Suso, Wisdom og Coady bør lånes ut en eller to sesonger til.

 

red: Reina kommer vel ikke tilbake, men kunne vært greit å hatt som reservekeeper for Mignolet.

Endret av Ally1987
Lenke til kommentar

Enig, heller selg enn å låne de bort helt til kontrakten går ut.
Kan gjerne se Borini, Ilori og Wisdom fra låneoppholdet å tilføre noe, til grad Suso også dog den er litt mer iffy.
Assaidi og Reina bør selges. Mulig Aspas også(trenger strengt tatt ikke han om Borini kommer tilbake)

 

Forøvrig en kjip helg for Liverpool's del. United og Chelsea vant, City ut av cupen og Arsenal med en gullsjanse til å ta Fa-cupen(ikke direkte kjipt for Liverpools del, men meg personlig grunnet jeg har en gooner-bror :tease: )
At Tottenham tapte poeng og er lengre bak er en mager trøst om Liverpool ikke slår United neste helg.

Lenke til kommentar

 

Ang Reina retur;Med CL spill kan man jo gjøre som Real Madrid, la en stå alle cupkamper og en stå 38 kamper i ligaen. Det hadde vært moro med to så gode keepere, dog ikke helt FSG style sånn pengemessig.

Hva med å la den beste til enhver tid stå?

Fordi her er det snakk om 52-48% mellom to gode keepere. På måten jeg skisserte har man to topp keepere i stallen som begge er fornøyd med spilletid. Samt at de kan presse hverandre og at en stepper inn ved skade/karantene.

 

Da blir begge keeperne bedre. Nå vet jo Mignolet at han kan gjøre tabber og Jones er like langt unna laget. Samt Jones må stå om en skade kommer. Reina som fast 2.keeper tror jeg er helt urealistisk.

Lenke til kommentar

 

 

Ang Reina retur;Med CL spill kan man jo gjøre som Real Madrid, la en stå alle cupkamper og en stå 38 kamper i ligaen. Det hadde vært moro med to så gode keepere, dog ikke helt FSG style sånn pengemessig.

Hva med å la den beste til enhver tid stå?

Fordi her er det snakk om 52-48% mellom to gode keepere. På måten jeg skisserte har man to topp keepere i stallen som begge er fornøyd med spilletid. Samt at de kan presse hverandre og at en stepper inn ved skade/karantene.

 

Da blir begge keeperne bedre. Nå vet jo Mignolet at han kan gjøre tabber og Jones er like langt unna laget. Samt Jones må stå om en skade kommer. Reina som fast 2.keeper tror jeg er helt urealistisk.

 

 

Situasjonen i RM er ikke ønskelig. Casillas har vært regnet som et soleklart førstevalg før han overraskende ble andrekeeper. Men som klubblegenden han er så skal det veldig mye til for at han skal bytte klubb, og han har foreløpig akseptert å spille kun i cupkamper. Han har vel uttalt at han ikke er fornøyd med situasjonen, og at han muligens drar i sommer om han ikke får spille i serien også. Så at Reina takker ja til å spille kun i cupkampene virker usannsynlig, spesielt om han får tilbud som førstekeeper i en stor klubb som Napoli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...