Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående ligaen og kampen om 4.plassen vs Tottenham:

 

Føler de har et tøft program etter neste to "enkle" matcher. Etter kampen mot oss så har de et ganske lett program siste 6 kampene. Spesielt da jeg ikke tror at mange av lagene de skal møte på bortebane vil være i bunnstriden på slutten av sesongen. Ergo noen lag de skal møte som ikke vil ha mye å kjempe for og enklere 3 poeng matcher.

to enkle kamper før en tøff periode. Avsluttes med mye "planker"

 

Program:

Norwich (B) 3p
Cardiff (H) 3p

Chelsea (B) 0p
Arsenal (H) 1p
Southampton (B) 3p
Liverpool (B) 0p

Sunderland (H) 3p
WBA (B) 1p
Fulham (B) 3p

Stoke (H) 1p
West Ham (B) 3p

Aston Villa (B) 3p

 

Noen ting er sikkert:

¤ Liverpool MÅ slå Tottenham
¤ Tottenham må snuble 2-3 ganger
¤ De må unngå å slå noen av topp lagene, 3p mot noen av de og vi ligger dårlig an.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Angående ligaen og kampen om 4.plassen vs Tottenham:

 

Føler de har et tøft program etter neste to "enkle" matcher. Etter kampen mot oss så har de et ganske lett program siste 6 kampene. Spesielt da jeg ikke tror at mange av lagene de skal møte på bortebane vil være i bunnstriden på slutten av sesongen. Ergo noen lag de skal møte som ikke vil ha mye å kjempe for og enklere 3 poeng matcher.

to enkle kamper før en tøff periode. Avsluttes med mye "planker"

 

Program:

Norwich (B) 3p

Cardiff (H) 3p

 

Chelsea (B) 0p

Arsenal (H) 1p

Southampton (B) 3p

Liverpool (B) 0p

 

Sunderland (H) 3p

WBA (B) 1p

Fulham (B) 3p

Stoke (H) 1p

West Ham (B) 3p

Aston Villa (B) 3p

 

Noen ting er sikkert:

¤ Liverpool MÅ slå Tottenham

¤ Tottenham må snuble 2-3 ganger

¤ De må unngå å slå noen av topp lagene, 3p mot noen av de og vi ligger dårlig an.

Vi sikter jo på tabelltopp! Trenger ikke beskymre oss for Spurs! De har bare en liten formtopp for tida.

Lenke til kommentar

Merker at jeg er hakket mer pesimist (realist) en deg Danielzu. Er enig i at Liverpool kan havne på alt fra 1.-5.pl. Med det forsvaret vi har tror jeg dessverre at vi kommer på 4.-5.pl.

 

Det kan ikke holde i lengden det surret bak der. 6p v Swansea&Soton (+Spurs poengtap) så er jeg også der at jeg ser oppover. Men kan sette hus og hjem på at vi taper poeng mot Waliserne eller Saints.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Rodgers tror hvertfall på at Liverpool kan være med i gullkampen.

Satser på at han klarer å luke vekk alle de tåpelige forsvarsfeilene fra den siste tiden, er litt heldigere når det gjelder skader på forsvarsspillere, og at laget fortsetter å score mål. Da blir Liverpool et lag som kan være med å kjempe i toppen.

 

Håper at han kan komme med kommentaren "I want to bring Liverpool back on the perch", som et lite stikk til United og Ferguson, selv om Rodgers neppe gjør det. Han hever seg nok over slike tåpelige uttalelser som Ferguson kom med en gang i tiden.

 

Noen som vet hvorfor Ferguson i utgangspunktet hadde slik negativ innstilling til Liverpool? Hva hadde Liverpool gjort Ferguson slik at han var så pisse sur på Liverpool?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...