Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe Liverpool kunne dratt nytte av så er det en god asiatisk spiller. Både sportslig i forhold til å styrke laget og i forhold til det økonomiske.

 

Heung-Min Son kan for eksempel være et alternativ.

 

Men den asiatiske spilleren jeg syns Liverpool burde sterkt vurdere å signere er Keisuke Honda.

Kontrakten hans går ut denne sommeren og jeg kan ikke se at han har skrevet en ny kontrakt med CSKA Moskva.

Stort navn i Asia som spiller i en liga vi burde klare å lokke han fra om vi tilbyr han en kontrakt.

 

Usikker på hvor god han er sammenlignet med f.eks Kagawa, men jeg hadde helt klart foretrukket han der fremme fremfor Downing.

Så ja, tilby fyren en kontrakt mener nå jeg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vanskelig å si noe om hvorvidt denne overgangen er et smart trekk, da alt beror på hvor godt han presterer, hvilken rolle han er tiltenkt, samt lønnsbetingelse han har blitt tilbudt. Håper han går kraftig ned i forhold til hva han tjente i Man City.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Er Kolo hodesterk? Hadde jeg ikke fått med meg :p

 

Powerspiss har vi relativt sett i Sturridge. Synes ikke vi har manglet noen mål i år, så mener vi heller bør gå for å skaffe flere mål fra kant og midtbanen.

 

Sitter og piner meg selv med youtube-filmer at Stevan Jovetic atm. Sikle!

 

Er og aviser som melder at vi har lagt inn bud på denne karen:

 

https://www.youtube.com/watch?v=mRVZb9KY9Ws&feature=player_embedded

 

 

 

 

Sturridge

Jovetic - Coutinho - Suarez

Lucas - Gerrard/Henderson

Enrique - Agger - Papadoupolus - Johnson

Reina

 

 

Fapfapfapfapfapafapapfapfapfapapfapfapf*squirt*

 

Endret av edge
Lenke til kommentar

Bytt Jovetic ut med Honda, så har du et lag som godt kan være en realitet når sesongen sparkes i gang i august.

 

Jeg syns hvertfall at det ville vært horribelt av Liverpool og ikke i det minste prøve å signere en spiller hvis kontrakt går ut til sommeren.

Det er godt mulig han krever alt for mye, men vi burde hvertfall ta kontakt og prøve og se.

Ikke nok med at han er bedre enn Downing, men han vil også hjelpe Liverpool på det asiatiske markedet.

Så vinn-vinn spør du meg. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...