Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, ja. At Kuyt fikk startet er for meg et mysterium.

Skulle de hvile noen, så kunne de i det minste brukt Maxi i stedet.

 

Downing spiller generelt dårligere enn Torres i Chelsea og det sier vel egentlig det meste.

 

Ræva spill, ræva foran mål, ræva på straffe, ræva sesong.

Det meste er egentlig ræva. At vi i det hele tatt snuser på Champions League spill skal vi takke gudene for.

 

Jeg tror dette kan være Kuyts siste sesong for Liverpool.

Og så kvitter vi oss med Cole i tillegg så frigjør vi litt på lønnsbudsjett.

Men akk, det hjelper jo så lite, for hvem ønsker vel egentlig å gå til en slik hjelpesløs klubb med tittelambisjoner, som ser ut til å gå glipp av Europa spill 2 sesonger på rad?

Lenke til kommentar

Ryktes at Luuk de Jung skal være klar for 13mill også.

 

Denne lo jeg litt av da.

@dom_campbell Dominic Campbell

Liverpool are rumoured to be negotiating a swap loan deal with Newcastle for Tiote; sending Carroll back in the other direction. #LFC #NUFC

 

Hadde vært moro for necro-brødrene det.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selvfølgelig veldig lyst på Luuk de Jong, men sjansen for at Newcastle får inn en sårt trengt spiss i nærmeste fremtid er vel lik null. Digg!

 

En avdanka midtstopper som er for dårlig for alle andre PL-lag er vel alt han gidder å bruke penger på.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Gutten vinner jo til stadighet ballen også, men er jo ingen rundt han i det hele tatt. Ingen til å plukke opp ballen verken på midtbanen og ivertfall ikke i innenfor 16-meteren.

Jupp. Og det kommer av at vi knoter så inni helvete, vi trenger mer kontant spill, mer fart, fyll på i boksen tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...