Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg tror Chelsea kommer til å vinne minst en pokal denne sesongen, ikke at det betyr at Torres kommer til å ha så stor innvirkning på akkurat det.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Vel, vi får satse på at du tar feil (om at Chelsea vil vinner pokaler).

 

Jeg tror realistisk at vi kan snike til oss begge cupene i år, med litt heldige trekninger. ManU tar nok dessverre ligaen, og hvis noen andre enn Barca vinner CL blir jeg litt overrasket.

 

Så, dere hørte det her først:

 

Barcelona vinner Champions League

Manchester United vinner Premier League

Liverpool vinner FA-cupen og ligacupen.

Lenke til kommentar

De fleste av dagens spillere kunne lært noe der. Merker at jeg mer eller mindre ikke stoler på spillere lengre om de sier at de elsker klubben og vil være der så lenge de kan, eller lignede. De fleste går dit lønningsposen er størst virker det som.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

Kjente eg ble så enig med deg her nå at det gjorde vondt langt inni hjertekammeret.

 

Dette er en av de største katastrofene i dagens fotball. Og vi vet alle hvilke klubber som har gjort det slik.

Lenke til kommentar

Når det skal sies.. Dette tøvet med at spillere vil vinne trofeer. Jeg klarer rett og slett ikke å forstå det. Når du spiller i en klubb med så stor fanskare som Liverpool, Arsenal, United osv, så må det da være større å være legende der enn å vinne et par trofeer i et plastikklag? Kan ikke forstå noe annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når det skal sies.. Dette tøvet med at spillere vil vinne trofeer. Jeg klarer rett og slett ikke å forstå det. Når du spiller i en klubb med så stor fanskare som Liverpool, Arsenal, United osv, så må det da være større å være legende der enn å vinne et par trofeer i et plastikklag? Kan ikke forstå noe annet.

Å vinne troféer er som oftest det som gjør at spillere får legendestatus, da. Men jeg ser absolutt poenget ditt. Jeg tviler på at mange av pengehorene til City kommer til å huskes som legender om 10-15 år.

Lenke til kommentar

Enig med Redneck. Det med å vinne titler er bare et skalkeskjul for å ønske større lønningspose tror jeg.

 

Det er ikke alle som er slik som Carlton Cole:

 

"I've never been happier than where I am. It'd take an awful lot for me to move away. I see my future here at Upton Park, nowhere else. I'll never forget West Ham were the club who gave me my big break in the Premier League. I want to repay that faith they had in me."
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...