Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Sies at Downing er (sammen med Young) Englands eneste lyspunkt i kvalikk-kampen så langt.

De har vært bra begge to. Men ikke noe fyrverkeri. Synd Bellamy ikke spiller.

 

Kanskje like greit at han ikke spiller. Kjipt å få han skadet før helga.

 

78 min: Symptomatic of England's decline in the last 20 minutes: Downing, until then their best player, is replaced by Adam Johnson.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sies at Downing er (sammen med Young) Englands eneste lyspunkt i kvalikk-kampen så langt.

De har vært bra begge to. Men ikke noe fyrverkeri. Synd Bellamy ikke spiller.

 

Kanskje like greit at han ikke spiller. Kjipt å få han skadet før helga.

 

78 min: Symptomatic of England's decline in the last 20 minutes: Downing, until then their best player, is replaced by Adam Johnson.

Tenkte mens jeg så på at det kunne vært et fint bytte i Liverpool og. Vet forresten ikke om Carroll var borti ballen de minuttene han var innpå.

Lenke til kommentar

Thommo:

 

I have to mention Luis Suarez as well because he just excites me all the time, not just with his skills but with his attitude. The Carling Cup at Exeter - he probably didn't even know Exeter existed, and he went down there and played, ran and chased down defenders. The smile on his face shows he is enjoying his football.

 

Hehe. Jeg digger Suarez pga dette smilet han alltid har.

Lenke til kommentar
As Liverpool U19s prepare to make their away debut in Europe against Molde in the NextGen Series, Rodolfo Borrell is hoping his side can put on a good show for the Norwegian Liverpool fans.

 

 

The Aker Stadion is expected to be full to capacity on Wednesday night as the Reds go in search of their first points in the tournament.

 

Vel. Ja. Nei.

Lenke til kommentar

De ble jo dritdårlige rett før vi slutta å vinne ligaen (altså midt på 80-tallet), så de har liksom ikke vært konkurrenter de siste 25 årene.

 

 

En av grunnene til at Everton gikk fra topplag til midtpåtreet sies å være at de ikke klarte å holde på spillerne når engelske lag ble utestengt fra Europa etter Heysel-ulykken

 

 

Men de er fortsatt byrival, men det er et av de "vennligere" byoppgjørene i England. Sjeldent mye bråk på Merseyderbyet, hvertfall ifht f.eks Newcastle - Sunderland. Noe man også så etter Hillsborough, når en hel by ble berørt av det som inntraff. I Liverpool er det nemlig ikke inndelt etter bydeler hvem som heier på hvem, Liverpoolsupportere er naboer med Evertonsupportere, og gjerne også forskjell innenfor samme husstand.

 

Jeg hater dem ikke. Jeg bare ser ned på dem på samme måte som jeg ser på Justin Bieber-fans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...