Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pause på Røkkeløkka. Liverpools fire offensive (Toni Silva på høyre, Suso i midt, Sterling på venstre og Ngoo foran) leker med Moldespillerne. Kun en svært god Molde-keeper sørger for at det ikke er 3 eller 4-0 til pause. Bakover er det greit nok, siden Molde ikke klarer å komme seg over midten, bortsett fra at Sama har hatt et par håpløse juniorfeil (hehe).

Lenke til kommentar

Silva setter 2-0 rett etter pause, så får de røde straffe etter 55 min når keeper feller Ngoo i feltet. Ikke noe kort, men klar straffe. Deretter oppstår det småkomikk når Ngoo vil ta straffen selv, Toni Silva vil ha hattricket sitt, men kaptein Coady skjærer gjennom, dytter begge de to andre unna og setter straffen selv til 3-0.

Lenke til kommentar

En blanding, kanskje. Pent er det ikke i hvert fall. Anyway, de spilte bra pasningsfotball, men har en del å hente på overganger. Og kanskje sentre ballen til en i bedre posisjon i stedetfor å prøve å score fra alle vinkler.. Irriterte meg litt at det (tydeligvis) var en konkurranse innad laget om å score flest mål.

Lenke til kommentar

Helt klart. Mye egoisme foran, men sånt får de kjapt rista av seg når de kommer opp til seniorstallen. Spesielt det at Ngoo absolutt skulle ta straffen selv synes jeg var idioti. Uskreven regel at man aldri tar straffe etter å ha blitt felt selv (se: Suarez vs Sunderland). Skjønner at Silva vil ta den for hattricket. Mulig Coady bare skjærte gjennom og "hvis dere ikke blir enige, så tar jeg den".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...