Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mascherano: "Liverpool fans were sad at the way I left. But this win is for them"

 

Spansken min er ikke så god som den burde vært, men han avga et intervju etter kampen der han beklaget seg ovefor LFC-supporterene og dedikerte seieren til oss.

 

Vanskelig å tilgi måten han forlot oss på, men stort at han unnskylder seg og viser at han bryr seg. Respekt.

Endret av Termo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, en gørrkjedelig finale der det kun er et lag på banen er ikke helt min greie. Kyllingmiddagen jeg hadde derimot, den var herlig.

Vil da på ingen måte si at det var en kjedelig finale. United gjorde det jo spennende allerede i de første minuttene der de overrasket med mye ball og spill. Etter det kom det jo mål fra begge lag som naturlig nok gjør det spennende begge veier. Andre omgang var vel ikke særlig spennende, men alt annet enn kjedelig. Ekstremt mye bra fotball, men ja, fra et lag.

 

Alt i alt en underholdende og god fotballkamp der det beste laget vant. Intet mer, intet mindre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med Termo, stort av Masch å dedikere seieren til pool-supporterne rett etter kampen. Viser tydelig at han har et hjerte for klubben og fansen, og at han selv ikke er kommet helt over det som skjedde.

 

Finalen i seg selv var grei, omtrent som forventet. Ble aldri en kamp på høyde med istanbul..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...