Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Bruna? Han er jo noe av det mest talentløse vi har i laget. Er god på dødballer, og har grei ballkontroll, that's it. Ser for meg han blir frigitt når kontrakten går ut. Amoo tror jeg heller ikke er noe å samle på, fikk jo ikke spille fast for MK Dons og Hull en gang, som 20-åring. Stor fart, men mangler fotballintelligens.

 

Ser heller for meg at Wisdom, Coady, Sterling (som du nevnet) og Suso blir de nye fjesene i ligacupen neste år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suso har jeg litt troa på. De som følger unggutta nærmest sier jo at Suso er på et høyere nivå nå enn Pacheco var på samme tid. Har fortsatt troa på Pacheco også, han gjorde det bra i Norwich, og de kampene han har fått for førstelaget vårt. La han i det minste få noen sjanser til å prøve seg.

Lenke til kommentar

Fra Liverpool Echo og L.no:

 

Liverpool skal kutte ned i lønnsbudsjettet og antall spillere i A-troppen for 11/12 pga høye lønninger og mindre kampprogram.

 

Vi har blant annet 10-12 spillere ute på lån og flere ungutter som kan ha kapret plass i A-troppen.

 

James Pearce i velinformerte Liverpool Echo skriver at Dalglish og fotballdirektør Damien Comoll vil satse på å hente inn få men gode spillere og kvitte seg med mye daukjøtt.

 

Under følger listen med navn som blir lansert som mulig exiter i sommer. Hvem av disse tror dere forsvinner og til hvilken salgsum?

 

Brad Jones

 

Philipp Degen

Emiliano Insua

Chris Mavinga

Paul Konchesky

Stephen Darby

Daniel Ayala

Sotrios Kyrgiakos

 

Christian Poulsen

Alberto Aquilani

Nabil El Zhar

Nathan Eccelston

David Amoo

Dani Pacheco

Milan Jovanovic

Joe Cole

 

David N`Gog

 

Jeg tipper rundt 10 av disse blir kastet på dør/solgt. Tror vi sitter igjen med rundt £25M i salg hvis følgende blir solgt: Joe Cole, Aguilani, Poulsen, Jovanovic, Insua, N`Gog.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Fra Liverpool Echo og L.no:

 

Liverpool skal kutte ned i lønnsbudsjettet og antall spillere i A-troppen for 11/12 pga høye lønninger og mindre kampprogram.

 

Vi har blant annet 10-12 spillere ute på lån og flere ungutter som kan ha kapret plass i A-troppen.

 

James Pearce i velinformerte Liverpool Echo skriver at Dalglish og fotballdirektør Damien Comoll vil satse på å hente inn få men gode spillere og kvitte seg med mye daukjøtt.

 

Under følger listen med navn som blir lansert som mulig exiter i sommer. Hvem av disse tror dere forsvinner og til hvilken salgsum?

 

Brad Jones

 

Philipp Degen

Emiliano Insua

Chris Mavinga

Paul Konchesky

Stephen Darby

Daniel Ayala

Sotrios Kyrgiakos

 

Christian Poulsen

Alberto Aquilani

Nabil El Zhar

Nathan Eccelston

David Amoo

Dani Pacheco

Milan Jovanovic

Joe Cole

 

David N`Gog

 

Jeg tipper rundt 10 av disse blir kastet på dør/solgt. Tror vi sitter igjen med rundt £25M i salg hvis følgende blir solgt: Joe Cole, Aguilani, Poulsen, Jovanovic, Insua, N`Gog.

 

Slik som jeg ser det er det kun Aquilani, Cole (forutsatt lønnskutt!) og Pacheco som bør få en ny sjanse. Kanskje Insua dersom vi ikke får inn en ny vb, og Kyrgiakos dersom det ikke kommer en ny stopper som går rett inn i startelleveren. Resten hører ikke hjemme i en klubb som vil satse. Harde fakta.

 

 

Leste i dag at nye manageren i Juve ikke ville ha Aqui, så da kan det se ut til at overgangen ikke blir noe av likevel. Gjør ikke meg noe :) For min del er disse såpass lite verdt i den store sammenhengen at lønnsbesparelsene i seg selv ved å bli kvitt dem gjør det lønnsomt å få de ut. Får vi inn noen slanter hadde det vært fint, men første pri må være å få de ut.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...