Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det er bare til å gratulere. United kan kjøre med C-lag og de vil likevel greie å ta ett poeng på de to kampene, så det er bare til å si det først som sist. Litt bittert at de går forbi, men det er jo vår egen feil, vi får bare gratulere med å endelig bli mestvinnende, det tok litt tid. :) Liverpool kommer sterkt tilbake og overtar den tronen igjen om noen år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det skulle gå som jeg tror, så unner jeg faktisk Giggs det trofeet Game.

 

Morrsomt med ny avtar Termis, Skrtel har fått mye pepper i år.

Om en tar en titt på hvem som har spilt mest kamper, ser man Reina og Skrtel på toppen. Han har vert mye viktigere enn folk tror, ja han må luke av seg holding og alt det som gjør oss veldig nervøs.

Dog minner han mer og mer om sånn han var i 08/09 sessongen og det gleder meg.

Lenke til kommentar

£50m for et usselt 3-0 mål i regnværet hjemme mot hammers. Torres har vært genuint dårlig i halvannet år og har egentlig bare vært ypperste verdensklasse under en viss Benitez i karrieren. Tipper han sækker neste sesong også, pris tatt i bettrakning. Er nok kanskje den beste dealen i engelsk fotballhistorie mtp at Chelsea fikk en skadeuttsatt kråke uten fart.

10146485.jpg

 

Se det lure smilet på gutten, Johnson visste det med en gang. :)

Lenke til kommentar

Morrsomt med ny avtar Termis, Skrtel har fått mye pepper i år.

Om en tar en titt på hvem som har spilt mest kamper, ser man Reina og Skrtel på toppen. Han har vert mye viktigere enn folk tror, ja han må luke av seg holding og alt det som gjør oss veldig nervøs.

Dog minner han mer og mer om sånn han var i 08/09 sessongen og det gleder meg.

 

Enig med deg der. En av to utespillere (sammen med Baines) som har spilt samtlige minutter av årets PL. Håper han får med seg de tre siste også, hadde vært fortjent og artig.

 

Skrtel er i mine øyne en litt under-rated spiller. Ja, han hadde en svak periode under Hogdson, men hvem hadde ikke det? Det var også en periode da laget som kollektiv var veldig dårlige. Det er riktig at han gjorde en del feil, men går man tilbake og ser, var det heller ikke så mange som man til tider kan få inntrykk av. Alle stoppere gjør feil i ny og ne. G. Cahill som er ønsket av mange (ink. meg selv) har hatt et par stinkere av noen kamper i det siste (Fulham og FA-Semi av det jeg har sett).

 

Etter at Kenny og Clarke kom inn har Skrtel hevet spillet sitt betraktelig, og er vel sammen med Kuyt den som har hevet seg mest slik jeg ser det. Han hadde en stygg feil mot WH, men foruten det har han vært solid. Holding osv. er også mindre hyppig noe som er gledelig, og jeg gjerne vil slippe å se fra den kanten. Tror Kenny er av samme oppfattningen, og han har fått mye skryt på pressekonferansene i det siste.

 

Det som er gledelig er at Martin nå beviser at det som skjedde før jul var mer en dårlig periode enn at han ikke er god nok. Har hørt en del ganger (ikke spesielt her på forumet), at Skrtel ikke er god nok for et lag som skal kjempe helt i toppen av ligaen. Da mener jeg at det han har vist før, etter han kom, og spesielt 08/09, samt nå under Kenny. Er med å bevise det motsatte.

 

n798355246_4311277_3074.jpg?dl=1

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er svært gledelig å se Sktrl tilbake på det nivået han hadde i 08/09, ja. Synes mange her inne har vært voldsomt negative mot ham, og jeg må innrømme at selv jeg begynte å bli oppgitt over hodeløse fellinger, holding og generell ustabilitet i løpet av vinteren. Jeg nevnte likevel i den perioden at dersom Liverpool begynte å ta poeng og spille bedre fotball ville de feilene forsvinne, og det er gledelig å se at jeg fikk rett i det. Håper det fortsetter til neste år!

Lenke til kommentar

Skrtel har tatt seg opp veldig de siste månedene ja, har vel tidligere ymtet frampå om at han kanskje burde forlate klubben (i de verste periodene hans riktignok), men begynner å endre litt mening. Det står respekt av at han har spilt samtlige minutter av PL denne sesongen, burde få de tre siste kampene også synes jeg. DOG mener jeg ikke han burde spille fast egentlig, han er ikke den klippen vi burde ha, ala Vidic, om vi skal kjempe helt i toppen. Til tross for at han har vært mer stødig i det siste, kan man ikke se bort fra alle de syke blunderne han har hatt denne sesongen, da spesielt på markeringsfeil (spesielt på dødball, går nesten ikke en kamp uten at han driter seg ut på markeringa) og hodeløse taklinger/holdinger osv i feltet (som dog går an å luke bort).

 

Er for å beholde han som en rotasjonsspiller i forsvaret. Det viktigste er hvertfall å få ut Kyrgiakos derfra, for han er utelukkende søppel. Dessuten er jeg litt småredd Agger forsvinner på grunn av skadene. Gud som jeg hadde håpet han kunne spilt samtlige minutter av PL også, da hadde han vært en av de største spillerne våre, uten tvil.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Synes også Carragher fortjener ros for denne sesongen. Har tidligere klaget på at han er for treg og har "gjort sitt", men denne sesongen har han spilt langt bedre enn forrige. Kommer aldri til å glemme den sinnsyke blokken foran Torres. Jeg var livredd og tenkte at nå scorer faen meg den fitta mot oss, men så dukker den gamle scouseren opp med tidenes blokkering. :D

 

carragher1.jpg

Fant ikke et mer tydelig bilde, men dere husker vel.

Han har vært en like god kamptein for oss denne sesongen som Gerrard. Han er sjef der bake og er utrolig flink til å rope og kjefte for å få resten av laget til å gjøre det som trengs for å forsvare. Har også vært digg å se hvordan han har samarbeidet og lært opp Kelly, Flanagan og Robinson. Man ser tydelig at han "passer på" dem.

 

I tillegg er jeg ikke like redd som jeg ofte var i fjorsesongen når det var motspillere inni boksen. Synes han har virket roligere og mer stabil. Han blir ikke yngre, og ikke kjappere, men han er en veldig verdifull spiller, og det kommer han til å bli neste sesong også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er egentlig bare digg å være Liverpool-supporter om dagen. Mange local lads som viser seg frem, nysigneringer som hever laget flere hakk, gamle travere som leverer som aldri før og en generell positivitet og entusiasme jeg ikke har opplevd siden tiden etter Istanbul. Digg. Match det med lyden av en iskald bayer som åpnes og et parogtjue varmegrader i skyggen, så har vi oppskriften for fine maikvelder :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...