Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det billigste alternativet for å se PL i år a?

 

Kan man bare kjøpe canaldigital kort med bare PL hd kanalene? eller må du kjøpe med ekstra kanaler?

 

Altibox. De gir deg TV2 Sport-kanalene og PL-kanalene for bare 179 kr/måneden :)

 

Hmmmm..... Gjør de det? Ikke TV2 sport vel?

 

For 179 kroner får man alle TL kampene og Tv2 Premier league. TV2 sport er vel utenom?

 

Pluss at man må jo ha basispakken i tillegg....

[

 

 

har alle det sånn at man må kjøpe en pakke vedsiden av PL kanalene? fordi da er det jo det samme uansett hvor man kjøper, jeg har dekoder i tven så trenger ikke det heller, må jo snart bestille siden jeg vil ha det før starten :D

Lenke til kommentar

Man må det ja, uten unntak så vidt eg vet. Synest det er så misvisende reklame, PL for 179 kroner. Pluss ditt og pluss datt....

 

Me får CD med HD pvr dekoder 1 august. Det skal bli en liten overgang fra gamle dårlige analoge signaler. Vurdere å investere i PL for første gang nå. Ikke hatt muligheten for en vettug pris tidligere.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg faktisk Torres blir værende. Det er det desidert største trofeet man kan vinne som fotballspiller (ikke i fysisk størrelse da, Big Ears må jo være 3-4 ganger så stor), og mulig det stiller "sulten" for en stund. Håper nå bare at vi får på plass skikkelig venstrekant og at Hodgson får litt sving på sakene igjen.

 

Optimistisk som jeg er, tror jeg ikke det går lenge før nummer 19 (og 20) står på Anfield der de hører hjemme.

 

Kanskje ikke denne sesongen, men neste år? (alltid neste år...)

Lenke til kommentar

Legg merke til skjerfet :)

 

Digg bilde, men synd at prisen er at han slo opp en gammel skade og det spekuleres i at han må være på sidelinjen i 8 uker.

 

Med andre ord kan han spille for fullt igjen rundt starten av Oktober. Lukter 0 poeng på våre 2 første kamper ihvertfall.

Lenke til kommentar

Insua og El Zhar kan være på vei bort, samme med Lucas og Mascherano.

Ikke spesielt lyst å miste Insua, han syns jeg Roy kan beholde, Lucas også for den sagt skyld(dog håper klippekortet til Lucas har gått av dato).

Mascherano skjønner jeg drar, han har jeg så å si ønsket lykke til videre.

Kunne ikke mer beng i El Zhar om jeg prøvde

 

Spennede tider å følge med! Satser på at det kommer spennede spillere inn også, ikke bare ut.

Lenke til kommentar

Insua og El Zhar kan være på vei bort, samme med Lucas og Mascherano.

Ikke spesielt lyst å miste Insua, han syns jeg Roy kan beholde, Lucas også for den sagt skyld(dog håper klippekortet til Lucas har gått av dato).

 

Macherano = Håper og regner med at han selges for £26-30M (gjerne med spiller bytte inkl)

Insua = Håper han blir og blir backup når ny venstreback hentes inn. Insua blir også egenprodusert spiller etter de nye reglene.

Lucas = Håper han blir og blir backup på DM når erstatter for Macherano hentes inn.

El Zhar = Som du sier, kunne ikke brydd meg mindre. Han kan jo brukes sammen med N`Gog som byttemiddel for å hente en spiller fra fransk serie. Regner med 500k - £1M for El Zhar.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Lucas Leiva fikk mange kamper under Benitez, men 23-åringen har fått mye kritikk. Spanjolen brukte ham i en defensiv midtbanerolle og ikke i en offensiv som han var vant med fra Gremio hjemme i Brasil.

Lucas, offensiv midtbanespiller? Mannen som ikke slår en eneste pasning i offensiv lengderetning i løpet av en kamp? DEN kjøper jeg ikke. Hadde dog et mål her i fjorårssesongen hvor han rundet keeper, men noen offensiv kvalitet har jeg overhodet ikke sett i ham. Dessuten, hvis han spiller sammen med Masche bør det vel være frihet til å gå fremover, eller er Rafa så dust at han vil spille med to defensive midtbanespillere (noe som overhodet ikke er nødvendig så lenge vi har hatt Mascherano)

 

Kilde

 

Nytt "rykte" (eller "spiller-som-ønsker-seg-til-ny-klubb"-sak):

Djibril Cisse ønsker seg tilbake til Liverpool etter å ha gjenfunnet magien i Hellas

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

La oss ikkje dømme Jovanovic nord og ned før han har spelt seg inn i laget. Greit at Voronin ikkje var noko å skrive heim om, men Jovanovic viste gode takter i VM, og eg gler meg til å sjå han spele for Liverpool.

Det er klisje, men frykt det verste og håp i det minste på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...