Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, dette er trist. Det er én jævla måned til PL starter og vi står med én ren førstelagsback. Flotte greier. Jeg mener allikevel ikke vi trenger å kjøpe 3 backer til. Om vi kjøper et førstevalg på VB, så har vi Kelly, Carragher og Agger som kan vikariere på backene. Evt kjøp wonderboyen til YNWA, Torosidis i tillegg, så har vi en potet der. NÅ kommer tilbakeslaget for at vi solgte Arbeloa.

 

Mine forhåpninger til sesongen er lik null. Målet burde være å karre oss til en CL-plass. Tror vi skal slite med også det.

Lenke til kommentar

Det verste med at vi selger Insua er at vi kaster en "home-grown" player på dør.

 

Noe som sier at vi nesten er nødt til å handle britisk, + at vi ikke har backer på venstre siden. Insua burde ha blitt beholdt, og blitt backup på venstrebacken.

 

Må da ligge noe bak dette. Virker rart om vi bare selger han, fyren må vel ha ønsket seg bort ?

Lenke til kommentar

Skjønner jeg godt. Hvem - som ikke har et enormt stort hjerte for Liverpool, og 99% av dagens fotballspillere gir beng i klubbkjærlighet - vil egentlig spille for dagens Liverpool-lag? Vi er på vei ned i en svær dal, vi har Roy Hodgson som manager, og vi mister spillere i fleng, og kjøper dritt. Hadde det ikke vært for at jeg elsker dette laget, hadde jeg også glatt forlatt Liverpool.

 

Amerikanerne. Kan sverge på at jeg hvis jeg hadde møtt en av dem så vet jeg helt ærlig ikke hva jeg kunne gjort. De har ødelagt min og millioner av andres store kjærlighet. Får håpe de sover godt om natta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forskjellen på dem og oss, er at vi elsker klubben. Ingen kan ta det fra oss, og ingenting er mer verdt enn nettopp det.

Det er som en Liverpool spiller en gang sa etter et fadese tap ute i Europa. De hadde vert på vei til bussen elns, når de måtte en skare av Liverpool supportere som var helt knust. Han ene tok et steg fram og sa, jeg har brukt hele månedslønna på å se denne kampen, og så spiller dere slik, og taper på denne måten. Og vi hater dere ikke, vi elsker dere!

Lenke til kommentar

Cry me a river, tekstene ovenfor er mer amerikansk klisje enn H&G tilsammen. Jeg fikk riktignok en klump i halsen og tårer i øyene, men det var fordi et stk potetchips kilte seg fast i spiserøret.

 

Det er ikke unikt for Liverpool at det finnes fans som elsker klubben også i motgang. Lurer på hva supporterne til feks Blackburn hadde sagt om seg selv dersom de var like glorifiserende. De vant ligaen og har siden vært en jojo i divisjonsystemet, før de omsider slo seg til ro som et PL-bunnlag. Dere har det kjipt om dagen, men herregud, det finnes mange som har det verre.

 

Eierne deres vil i det minste selge.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Sikkert få som har erfaring med dette her, men noen som vet hvor lett det er å komme seg til Liverpool Airport rett etter kampslutt gitt at Liverpool vinner, ifra Anfield? Rundt 20min med trafikk går greit liksom, men det er aldri så lite rett etter kamp.

Lenke til kommentar

Cry me a river sjæl. Det er helt legitimt for en Liverpool-supporter å være både misfornøyd og forbanna med retningen klubben går i. Det er jo nettopp som de andre klubbene vi ikke vil ende opp som, Liverpool skal være et topplag og intet mindre. "Det finnes mange som har det verre", hva har det med oss å gjøre? Dere griner jo selv om deres egen amerikaner, og det uten engang å oppleve sportslig nedtur.

 

Sikkert få som har erfaring med dette her, men noen som vet hvor lett det er å komme seg til Liverpool Airport rett etter kampslutt gitt at Liverpool vinner, ifra Anfield? Rundt 20min med trafikk går greit liksom, men det er aldri så lite rett etter kamp.

Du må gå et godt stykke fra Anfield for at det i det hele tatt skal være mulig å kjøre. Går du et stykke og får en taxi, så tar det kanskje 25-30 min derfra vil jeg tippe. Tror vi brukte ca. 20-25 min fra sentrum til flyplassen på en normal dag. Men rett etter en kamp ville jeg definitivt regnet god tid.

Lenke til kommentar

Man kommer seg ikke til flyplassen på 20min hvertfall, det tror jeg man kan være ganske sikker på. Kommer så klart an på hvem som er motstanderen og hvordan kampen går. Når jeg var der mot United og vi tapte 0-1, så brukte vi 1,5 time på å komme oss til hotellet som lå 5-10 min unna. Var rett og slett umulig å finne en taxi, så vi gikk halve veien før vi plukka opp en helt random. Hadde Liverpool vunnet hadde det nok derimot vært enklere, for da hadde sikkert ganske mange blitt igjen litt lenger på stadion osv.

 

På en vanlig dag bruker man vel 30 min eller noe fra Anfield til flyplassen (kanskje mer også?), men ville regna mye mer enn det rett etter kamp. Kan jo ha veldig flaks så klart, men det er vel ikke akkurat noe å basere seg på det.

Lenke til kommentar

Spent på forsvarslinja vår iår. Johnson; skadet mye. Carra; drar på årene, treg. Skrtel; mye skadet. Agger; mye skadet. Og om Insua blir solgt, ingen på venstre. Herlig. Forhåpningene til sesongen er europa i det hele tatt.. Spent om Hodgson får til gull av gråstein av dette laget..

Lenke til kommentar

Bla bla bla bla bla

Eierne deres vil i det minste selge.

 

Joda, poenget er at de faen ikke fatter hva dette dreier seg om, alikevell kommer du og kritiserer. Til tross for at dere sitter med huet langt opp i arsle selv.......

 

Til en totalt urealistisk pris ja, det er det samme som å ikke selge. Fullstendig poengløst.

Lenke til kommentar

Vet ikke om den har blitt postet i det siste, men dette er Coccamoccas liste for Liverpool akkurat nå:

 

 

In

Anthony Annan (Rosenborg) (2015) (unconfirmed)

Maynor Figueroa (Wigan Athletic) (2014) (unconfirmed)

 

Loic Remy (Nice) (2014) (confirmed)

Milan Jovanovic (free agent/Standard Liege) (2013) (confirmed)

Jonjo Shelvey (Charlton Athletic) (2013) (confirmed)

Kristoffer Peterson (Sävedalens IF) (2013) (confirmed)

Raheem Sterling (Queens Park Rangers) (2014) (confirmed)

 

Out

Javier Mascherano (Internazionale) (pending*)

 

Emiliano Insua (Fiorentina) (2014) (confirmed)

Robbie Threlfall (Bradford City) (2012) (confirmed)

Yossi Benayoun (Chelsea) (2013) (confirmed)

David Martin (MK Dons) (2013) (confirmed)

Mikel San Jose (Athletic Bilbao) (permanent transfer) (2015) (confirmed)

Fabio Aurelio (released) (confirmed)

 

Annan?

Lenke til kommentar

Bla bla bla bla bla

Joda, poenget er at de faen ikke fatter hva dette dreier seg om, alikevell kommer du og kritiserer. Til tross for at dere sitter med huet langt opp i arsle selv.......

Anbefaler at du slår opp i ordboka på poenger selv, for nå er du ute å sykler.

 

Helt legitimt å klage på eierne, men det er tafatt å glorifisere og hause egen supporterskare som noe så unikt at verden ikke har sett maken, slik Hewitt har for vane å gjøre i alle sine innlegg. Men, hva skal man forvente fra en fyr som ikke eier et fnugg av realisme eller virkelighetsoppfatning. Sukk.

 

Syntes jeg opplever færre brukere i denne tråden for hver uke som går. Litt motstand og de blåser bort som Cavendish i fjella. Litt som hos alle klubber, er det ikke?

 

Tog du poenget nå da?

Endret av Game
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Provokasjonsforsøkene dine har blitt latterligere og latterligere med tiden, Game. Begynner du å gå tom? Fortell meg gjerne hvor jeg glorifiserte. Jeg ser det ikke. Synes for øvrig det er morsomt at den smalt fra nettopp deg, ettersom du er kjent som enormt glorifiserende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er tidlig i sesongen og jeg er rusten, så angrepene blir noe krampaktige. Merker selv at den siste ikke traff så godt som den burde.

 

mostaggressiverider.png?w=250&h=200

Rødt nummer for den mest aggressive rytter.

 

Kan hende jeg har gått tom. Har blitt mett og tilfreds med meg selv, så det er kanskje lurt å henge provoserpistolen på hylla og overlate stafettpinnen til noen andre. Har tross alt båret den siden Fakey dagene.

Lenke til kommentar

Håper det ligger noe i Cole-ryktene. Selvom han er en selvopptatt gjøk, kan han bli veldig viktig for laget. Henter vi han, Remy og en venstreback kan vi iallfall se et mønster av et lag iallfall.

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - ???

Kuyt - Aqua - Gerrard - Cole

Remy - Torres.

 

Ikke et så altfor verst lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...