Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
Whiteshit skrev (46 minutter siden):

Joda, ingen problem med å sjå at det er eit billig poeng, men det vil ikkje vere noko problem for media og andre internettroll og framstille det som at "om du streiker får du viljen din, og om du oppfører deg får du ingenting". Sjøl om det ikkje eeeegentlig var heilt det som skjedde.

Et eksempel:

IMG-20250902-WA0003.jpg.a875aa0fe1cda106bee9d136af1a3080.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Whiteshit skrev (45 minutter siden):

Joda, ingen problem med å sjå at det er eit billig poeng, men det vil ikkje vere noko problem for media og andre internettroll og framstille det som at "om du streiker får du viljen din, og om du oppfører deg får du ingenting". Sjøl om det ikkje eeeegentlig var heilt det som skjedde.

Vi får håpe Konate/VVD holder seg nokelunde skadefri, ellers skal det bli tynt i bakre rekker. Endo må vel inn som midtstopper etterkvart. (quote me on this in december) =P

Det er sant, men vi får heller ignorere de trollene, fordi de fleste som har fulgt med vet at det ikke er sånn.

Skal ikke være for bastant, men er vel sånn 99% sjanse for at Leoni ihvertfall spiller mot Southampton i ligacup kampen. 

Skrevet

Sykeste vinduet på Liverpool: €-262.40. Solgt endel, så fremdeles mindre en Arsenal.

Situasjonen rundt Isak tror jeg fort blir glemt om han netter 20+ mål de neste sesongene. 

Skrevet

Den som sovna i mai og våkna på treningsanlegget i september hadde nok ikkje visst kva treningsanlegg på lenger. Aldri vore med på meir bevegelse inn og ut av klubben i ett og samme vindu.

Skrevet

Jeg vil jo si at det var nødvendig med en refresh på mange plasser, Liverpool overpresterte forrige sesong etter min mening. Så var det jo selvfølgelig nokså som skjedde dette vinduet, Jota forsvant jo dessverre også. 

Jeg skuller derimot gjerne sett at Guehi hadde kommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...