Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
oOF skrev (3 minutter siden):

Jeg syns kampen går på Arsenals premisser.

Ja men dei er solide bakover. Passelig kyniske og tar overgangene når dei kjem. Absolutt som et mesterlag skal. Føler Gunners er meir sammensveisa og kjem til å ha et poeng forsprang til jul. Det kjem dei ikkje til å miste. City som eg gjetta var revansjelystne virker ikkje å ha funne stimen enda.

Endret av Whiteshit
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
guttorm skrev (3 minutter siden):

Trynet på Slott når han ser den går inn, legendarisk :D For et mål! Haha, ikke Klopp

3 skitne seiere indeed, men hvis vi kan bli enda bedre å vinne clean, så lover jo det bra. 

Endret av guttorm
Skrevet

Seier er seier. Clean eller ikke. Viktigste er seier, samme hvordan det ser ut. 😛
Laget trenger uansett litt tid for å bli kjent med hverandre. I fjor hadde vi tross alt et lag som hadde spilt sammen i mange år allerede.

Vanvittig frispark Szobozlai, som generelt hadde en veldig bra kamp.

Ikke at jeg klager, men det var en merkelig taktikk av Arteta. Dra ned tempoet når tempo har vært Liverpool sin svakhet de første kampene. Det er jo ikke sånn at de ikke har raske spillere.

Det bakre leddet var ihvertfall mye bedre idag. Konate så endelig litt mer påskrudd ut, så synd at han måtte ut med skade. Spørs hvor alvorlig det var. Om det bare var en smell og påfølgende stive muskler eller om det var en strekk.
Antar at Guehi blir klar i løpet av morgen dagen uansett, spesielt om det er en strekk skade.

Kerkez var mye bedre idag og viste mer av taktene han har vist for Bournemouth.

Som sagt, laget trenger fortsatt litt tid, men det ser stadig bedre ut.

Skrevet
guttorm skrev (22 minutter siden):

3 skitne seiere indeed, men hvis vi kan bli enda bedre å vinne clean, så lover jo det bra. 

Vært på puben nå? Siterer deg selv når du skal redigere og redigerer istedenfor sitatet, love it! Ta en pils for meg og! Cheers 🍻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...