Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vegne av PL klubber generelt sett så skal vi spandere på dere en god flaske Villa Champagnebrus når United tar den tilbake i 2042 :)

Detta var raust, AllFather! Pass på så du ikke lover bort hele pensjonen din nå da :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Noe nytt angående sakho?

Skrevet

Vet ikke om disse er posta allerede. Dette er visst hjemme- og tredjedrakt neste sesong. Liker ikke hjemmedrakta spesielt godt. Tredjedrakta er ok. Får vel neppe se den så mye uansett. Tør vi gjette på at bortedrakta blir kylling-gul igjen?

liverpool-16-17-kit-2.jpg

liverpool-16-17-third-kit-2.jpg

Skrevet

Vi kan vel regne med at Toure forsvinner i sommer. Da sitter vi igjen med Matip, Lovren og Skrtel (+Gomez og Lucas) av stoppere for den neste sesongen. Bør vi kjøpe enda en stopper i sommer? Det tror jeg. Både Matip og Lovren har vært en del skada opp i gjennom, Skrtel har ikke vært god de gangene han har fått sjansen denne sesongen..

Lovren har mista 19 kamper de to sesongene i Liverpool grunnet skade. Matip har i samme periode mista 16 kamper for Schalke.

Skrevet

Tipper vel at Sakho med det er ferdig i klubben. Veldig trist med en slik slutt på en likandes kar som Sakho.

Jeg tror ikke han har dopet seg med vilje, men det er i grunn ganske typisk Sakho å ikke passe på hva han fikk i seg gjennom slankemiddelet.

Og med Skrtel nesten på vei ut døra så betyr det at vi må uansett må hente minst 1 stopper til som kan slåss om startplass.

Med tanke på at Klopp som har vært flink til å gi unggutter en sjanse, kun har latt Ilori, som forøvrig er på vei ut også, en sjanse, så sier det meg at det ikke akkurat er mange stoppertalentene i Liverpool.

Vet ikke hvilke potensielle kjøp vi kunne gjort. Kanskje vi bare får skaffe oss Champions League plass og slenge ut et bud på Hummels? :p

Skrevet

Hvorfor tror du det? Vi solgte jo Suarez mye av samme grunn, at han kom til å være utilgjengelig store deler av sesongen.

Og her snakker vi om en som mest sannsynligvis kommer til å være ute minst 1 sesong, kanskje til og med 2 eller 3.

Sakho har kontrakt frem til 2020, så det vil si at han kan risikere å være ute halve kontraktsperioden. Tror du virkelig klubben er interessert i å betale lønna til en spiller de ikke kan bruke i flere sesonger?

Nå vet jeg ikke hvorfor det stoffet han har testet positivt på står på dopinglista. Jeg klarer ved første øyekast ikke å finne noe om at det er snakk om prestasjonsfremmende stoffer. Uten at jeg helt vet hvordan ting fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...