Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men hva er poenget med å "forlate" ett forum? Man går jo bare inn her når man vil diskutere noe eller føler for det. Er vel ikke sånn at dere er bundet til noe abonnement her akkurat. Merkelig.

Tenkte nøyaktig det samme.

• Liker 3
Skrevet

Hva er det som skjer her nå a? Bare fordi vi har hatt en relativt dårlig sessong og ikke mye å diskutere er det jo ikke rart at kvaliteten har vært laber og userriøs. Get yo shit together.

• Liker 2
Skrevet

Da velger jeg å forlate forumet jeg også. Jeg skal ned i butikken å kjøpe snus, er tilbake om 30 min.

Har ikke bil, og alle andre er på skole / jobb, so I'll Walk Alone.

JFT96!

- banan

photo-thumb-160901.png

Fikk meg en god latter av denne her!!

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet
Our thoughts and prayers go out to the bereaved family of Anne Williams. She is truly an admirable woman who fought to unravel the truth behind her son's death. Finally, she can now get her much-deserved rest.

For us who are left behind, we must continue forward in search of that justice. - JL

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet
Administrerende direktør Ian Ayre avslører at Liverpool-eier John W. Henry har spurt rivalene Manchester United og Arsenal om råd når det gjelder hvordan Anfield-klubben best skal drives.

Fordi David Gill (og Ivan Gazidis) er interessert i å hjelpe Liverpool tilbake til toppen?

Skrevet (endret)
Vi leder "maratontabellen" i den øverste divisjonen hvertfall! :( (fra the Guardian) 544165_573154542716559_1597102879_n.jpg

Haha, ja - vi får glede oss over det vi kan. :grin2:

Endret av JR Ewing
Skrevet

Små gleder i livet?

Stadion er så liten at de taper terreng år etter år, må utvides med minst 20.000 ekstra plasser på en måte som ikke tar 200 år å gå i pluss på.

Skrevet
Stadion er så liten at de taper terreng år etter år, må utvides med minst 20.000 ekstra plasser på en måte som ikke tar 200 år å gå i pluss på.

= Carlsberg Arena (eller.no)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...