Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritt og lort. Da var fjerdeplassen hvertfall helt ute av verden. Deilig å slippe å gå rundt å tenke på den denne våren. Topp 6 er fortsatt mulig, og jeg forventer at vi går fuckings all inn for å hevde oss i EL nå, ellers blir det en kjipers sesong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, nå har vi bare Europa League å spille for. Nå må laget ta seg sammen å kjempe for at vår legende Jaime Carragher får en medalje i sin siste sesong.

Skrevet

Hadde aldri tatt fjerdeplassen med seier i går, heller. Får håpe på ett godt transfervindu til sommeren, så kan vi kanskje klatre på tabellen neste sesong.

Skrevet

Håper jeg slipper å se flere innlegg av deg :p .

Neida, er vel egentlig ganske naturlig at Lucas ikke er helt topp, med tanke på at han har vært ute et år. Jeg vil ikke dømme prestasjonene hans så altfor mye denne sesongen.

Lucas har alt for lite å bidra med i kamper som vi dominerer. Der synes jeg selv en formsvak Allen er ett mye bedre alternativ. Men han gir alt, det skal han ha.

Fryktelig resultat, men gutta prøvde å spille og dominere kampen men touchen og bevegelsene satt dårlig synes jeg.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Haha, er det der sant? Noen som har papirutgaven?

Skrevet

Haha. Selv har jeg blokkert db.no på hjemmemaskinen, lurer på om ikke vg også skal følge etter, men fotballprogrammet deres er litt artig.

Synes du det? Foppal er kun en dårlig etteraping av FC Football.

• Liker 2
Skrevet

Synes du det? Foppal er kun en dårlig etteraping av FC Football.

Vel, vel. Jeg skulle klart å komme på idéen selv, men synes likefullt det er artig.

Skrevet

Vel, vel. Jeg skulle klart å komme på idéen selv, men synes likefullt det er artig.

Er ikke så vanskelig å komme på en idé når noen (les: TV2 / Aleksander Schau og Thomas Aune) har gjort det før deg.

Skrevet

Er ikke så vanskelig å komme på en idé når noen (les: TV2 / Aleksander Schau og Thomas Aune) har gjort det før deg.

Ja, fordi TV2 var nok helt sikkert først i verden med et slikt fotballprogram! Schau og Aune bør få en Emmy ASAP for denne banebrytende idéen som man må være minst 2 år for å komme på! Invitere gjester for å se på ukens fotballhøydepunkter. WOW!

Dessuten liker jeg VG-versjonen bedre.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...