Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Ah, det gjorde analhullet godt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Liverpool kommer jo til å få en flust med frispark i gode posisjoner, får bare håpe kroppen hans tåler det.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Sterling var ubenyttet reserve mot Udinese, og Assaidi skuffet stort. Helt greit at førstnevnte starter mot Stoke.

Skrevet

Jepp. Har jo vært noe prat om at han er for ung til å spille fast på laget over en lengre periode. Slår meg heller ikke som en spiller som er veldig mye skadefri heller uten at jeg kjenner til noen historie der. Men forstår jo at det er utrolig fristende å bruke han.

Skrevet (endret)

Kom inn nå, men får opp "unable to read settings from server" når jeg går inn på kampen. Stresser godt nå. :(

Faen da, alle nettsider funker bra utenom Sumo. Kom inn på Fulham-kampen, men ingenting skjer nå når jeg trykker inn på PL søndag.

Endret av OKMarius
Skrevet
Vi opplever for tiden ustabilitet med tjenesten, og jobber med å løse problemet.

Vi beklager dette, og gjør alt vi kan for å begrense problemenes varighet.

For ytterligere informasjon - følg med på våre Hjelpesider eller følg oss på Facebook

TV 2 Sumo

Ballefrans

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg hater virkelig alt med Stoke, laget(minus Crouch), mentaliteten, Tony Pullis, supportene og taktikken. A-L-T (minus Crouch)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...