Cappo Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 oOF skrev (13 minutter siden): Ny seier i dag, men andreomgangen var ikke veldig oppløftende. Wolverhampton, laget i PL som ligger desidert sist med to, 2, poeng dominerer på hjemmebane til Liverpool og kunne like gjerne utlignet. Det er jo bare ikke godt nok dette heller. Mot Wolves skal man dominere uten å bli svett. Slot burde kanskje ha hivd innpå Rio. Viktig med spillere som kan kommer rundt og forbi når de ligger lavt og forsvarer. Og smått absurd at det tar så lang tid før de tar av Ekitike når de ser at han knapt kan løpe. De ber jo om at den best angriperen vi har skal bli skadet. Burde ha scoret flere, men en må huske at Arsenal måtte ha 2 selvmål for å så vidt slå Wolves på Emirates. Så de har nok kommet noen knepp opp den siste tiden.
oOF Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Fins ikke så mange unnskyldninger for Slot. Dødballer er et veldig svakt punkt denne sesongen både frem og bak og fysisk ser Liverpool også dårlig ut syns jeg, det tapes altfor mange 50/50 dueller.. Greit at man vinner på svake dager, men å falle sammen slik er ikke innafor.
wampster Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Greit å vinne på svake dager ja, men må ha noen "ikke svake dager" også snart... Synes det ser fryktelig svakt ut i alle ledd, og jeg skjønner ikke helt hvorfor...
knipsolini Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Det er overveldende mange seire under Slot hvor Liverpool må krige til siste fløyteblås. Som i dag hjemme mot tabelljumbo, og forrige kamp mot 9 Spurs-spillere. Det er sjeldent vi lenger får se Liverpool maltraktere motstanderen, fortsetter å angripe og score et drøss av mål, så kampen er avgjort når det har gått en time. Og det er sjeldent vi får se noe fyrverkeri av angrepsfotball lenger. Men det er vel kanskje livet etter Klopp, eller jobber fortsatt Slot med å implementere spillestilen sin.
GnilreG Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Er helt forferdelig å se Liverpool spille for øyeblikket. Trur ikke Slot er rett mann.
oOF Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Vi må vel kunne si at Chiesa skuffet etter å ha fått starte i går. 1
Whiteshit Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar No kjenne eg ikkje regelverket, men korleis i _alle_ dager Ekitike ikkje får straffe der? Berre å begynne å dette lettare. Fordel er dødt innafor 16.
oOF Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Ekitike med dagens klarering. Jeg syns Liverpool ser litt skarpere ut i dag enn de har gjort på lang tid.
GnilreG Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Whiteshit skrev (39 minutter siden): No kjenne eg ikkje regelverket, men korleis i _alle_ dager Ekitike ikkje får straffe der? Berre å begynne å dette lettare. Fordel er dødt innafor 16. Det gjør tydeligvis ikke dommerene heller, skulle vært straffe det.
Whiteshit Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Darren England er i VAR bua. I'll just leave this here...
Cappo Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Så ikke kampen, men så straffesituasjonen på VG.no. At det ikke blir tatt av VAR er helt utrolig. Ekitike blir jo ikke holdt bare litt, han blir holdt leeeeenge med 2 armer til og med. Liverpool har fått straffe imot på softere ting enn det der. Blir vel en ny PGMOL unnskyldning da, men de er jo ikke verdt en dritt. Er poengene som er tapt som er verdt noe. Ut i fra VGLive så ser det ut som vi er tilbake igjen der hvor motstanderen på Anfield bare sitter med alle 11 i forsvar 90% av kampen og håper på uavgjort. Eller tar jeg feil?
oOF Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Det er jo lite aggressivitet i presset til Liverpool for tida. Førsteomgangen ok, men det jeg så av andre var som før, planløst og litt slapt. Tempoet må betydelig opp, rett og slett.
leifeinar Skrevet søndag kl 16:12 Skrevet søndag kl 16:12 Null presspill i dag også. kan ikke huske sist det var nok fart i laget til å få igang en kontring. Virker som Slots plan er å spille mest mulig på tvers.
oOF Skrevet søndag kl 17:25 Skrevet søndag kl 17:25 Gi meg litt Gegenpress for Guds skyld. Dette kommer til å bli veldig, veldig stygt mot Arsenal slik Liverpool er for tida.
Cappo Skrevet søndag kl 17:38 Skrevet søndag kl 17:38 (endret) leifeinar skrev (1 time siden): Null presspill i dag også. kan ikke huske sist det var nok fart i laget til å få igang en kontring. Virker som Slots plan er å spille mest mulig på tvers. Fordi den som liksom skal lede angrepet liker å møte ballen. Det er derfor jeg hele tiden, før Isak ble skadet, sa at vi burde spille med Isak og Ekitike på topp. Da kan i det minste en av dem gå i bakrom. De burde selvsagt vært ute og presset Reed, spesielt Chiesa som ikke har vært lenge på banen. Men allikevel er det lite å si på det skuddet som får en perfekt dupp og kommer seg akkurat under stolpen. Surt med 2 tapte poeng, men Fulham er et formlag og det er Liverpool langt i fra å være. Endret søndag kl 17:45 av Cappo
Cappo Skrevet søndag kl 17:43 Skrevet søndag kl 17:43 oOF skrev (13 minutter siden): Gi meg litt Gegenpress for Guds skyld. Dette kommer til å bli veldig, veldig stygt mot Arsenal slik Liverpool er for tida. Liverpool har en underlig tendens til å spille bedre mot bedre motstand. I tillegg slipper vi at Liverpool må spille mot et lag med alle mann i forsvar mot Arsenal, da jeg regner med at de er interessert i litt mer enn bare kontringer. Men ja, mest sannsynligvis blir det grisestygt. Ligaens beste dødball lag mot ligaens dårligste. Arsenal vil ikke en gang trenger å kontre på Liverpool. Alt de trenger å gjøre er og slå ballen i Liverpool-spillere så den går ut til hjørnespark så vil de få alle målene de trenger for å vinne stort.
KANE2009 Skrevet torsdag kl 21:52 Skrevet torsdag kl 21:52 Hva faen er det han fettløken Martinelli driver med der?? Absolute moron.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå