Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg måtte tilslutt google det opp. :dontgetit:

Jeg vil ikke dø uten å ha sett ham spille der (i Real Madrid)
But for me... Real Madrid. Of all the foreign clubs, Real Madrid is the best. Before I die I would like him (Ronaldo) to play for Real Madrid. I would really like that and then I could die, it wouldn't matter

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=506816

 

Jeg er vell ikke en tufs som leser Se og hør, er jeg? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg sier bare Bitre Bitre Roma spillere/Supportere.

Alle må snart bare innse at Vi har Verdens Beste Fotball Spiller!

Just get it!!

å hvis det skulle vise seg å bli styggt spill på Old Trafford... ja da vet alle hva det ender med, Gule kort/utvisninger. Jæv*** enkelt å greit.

Jeg blir faktisk forbanna når jeg ser DB.no legger fram Ronaldo på denne måten.

Lenke til kommentar
Men dette kommer til å forandre seg og det liker jeg.

Du mener Serie-A er på opptur?

Ja? Vel etter at Milan vant CL i fjor, Italia vant VM, Cannavaro beste spiller i verden, Kaka beste spiller i verden, Milan verdensmestere så har det gått dårlig denne sesongen grunnet Calciopoli. Men se nå hva som skjer. Juventus er på opptur, Fiorentina blir bedre og bedre nå, Inter må da snart skjønne hvordan fotball man skal spille i CL, Serie-A er spennende og forandres dramatisk fra år til år.

 

Den er i hvertfall ikke på nedtur.

Landslaget har fint lite å si på serien, det er jo Premier League et flott bevis på. Cannavaro og Kaka verdens beste spillere? So? Cannavaro spiller såvidt meg bekjent ikke i Serie-A Så om poenget er at han er Italiensk faller jo argumentet med Kaka enda mer i fisk. Uansett, slike kåringer er kun popularitets konkurranser siden alle vet at Ronaldo skulle vunnet grunnet spill i hjemlig serie å ikke kun CL. I tillegg er både Uefa og Fifa med i den store "vi hater Premier League" klubben.

 

Mitt inntrykk er at fanbråk og stupende tilskuertall ikke akkurat hjelper på. Samt at Serie-A gjør det dårligere fra år til år i CL, selv om dette ikke er ensbetydende med at kvaliteten i Serie-A går ned. Men du kjenner da Serie-A bedre enn meg, så egentlig er dette en diskusjon jeg ikke tar.

Lenke til kommentar
Hehe, men jeg tror nok ikke det er sladder. Håper nå ihvertfall det.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/03/531489.html

Fy faen Pizzaro er en tufs. Bare på grunn av at han ble eid. :) En italiensk tulling som er en "wannabe gentelman".

 

Han er fra Chile

 

 

uncle2fast4u elns, hvor godt skal du pakke inn Ronaldo? At dagbladet fremstiller ham på den måten gjør ingenting, der er da ikke som om de hater ham? Om en annen fotballspiller hadde blitt fremstilt på den måten så hadde du ikke reagert. Men jeg som romasupporter innrømmer at Pizarro kan være en idiot noen ganger, selv om han er en jævlig god fotballspiller.

 

Hyrlen: Artig å se at PL folk tror FIFA og UEFA hater dem men å se hvordan de hater Italia gjør meg forbannet. Blatter nektet å overrekke Italia VM pokalen, alle husker jo VM 2002, Totti var ikke nominert til årets spiller selv om han vant gullskoen og hadde flere assist og vant like mange pokaler som RvN, som på sin side ble nominert. Kan godt hende at FIFA og UEFA hater PL, men det har jeg ikke hørt om. Vennligst kom med support til den kommentaren.

Dessuten spilte Kaka godt i hjemlig serie det året, han var ikke på høyde med Ronaldo i hjemlig serie men ikke mye dårligere. CL taler så for seg selv. Men når det er nevnt er jeg enig i at det blir en skandale om ikke Ronaldo vinner prisen i år.

 

For så å nevne tilskuertallene i Serie-A: One major criticism of Italian football are the low crowd numbers compared to the English and Spanish leagues. Over the last two or three seasons, attendances have certainly been affected by violence, boycotts against unpopular figures (such as Lazio president Claudio Lotito) and a controversial new ticketing system.

 

However, the major reason for the low figures in Italy is due to the fact that the top flight has always featured clubs from extremely small towns. Currently, Tuscan club Empoli has one of the lowest average crowds in both Serie A and B, despite the fact that it finished seventh last season. The town of Empoli has a population of just 45,000.

 

A more impressive example is that of Ascoli Calcio, who have enjoyed extended spells in Serie A since the mid-70s. Despite a population of approximately 50,000, Ascoli have managed to pull crowds of up to 35,000 people. This equates to a staggering 70% of the town’s population attending the Del Duca to support their provinciali against some of the heavyweights of European football.

 

Currently, small town club AlbinoLeffe, from the province of Bergamo, north of Milan, is pushing for promotion to Serie A. AlbinoLeffe draws its support from the small towns of Albino and Leffe which constitutes a total population of approximately 20,000 people. Playing its home matches in the nearby city of Bergamo, should Leffe reach their goal of playing in A, they will probably draw crowds of around 5,000.

 

Many English and Spanish fans will take pleasure in laughing at these attendances but to Italian fans, watching small provincial clubs playing at the highest level is part of the romance of calcio.

 

Dette stod i en artikkel jeg nevnte noen bakover skrevet av master of them all Carlo Garganese, en som har bodd i England det meste av sitt liv

Lenke til kommentar
Grunnen til det dårlige tilskuersnittet i Italia er jo at flesteparten av arenaene ikke duger. Håper for guds skyld Italia får seg et mesterskap snart så de kan få noen flotte stadioner.

Les innlegget over. Da skjønner du hvorfor det ikke er så mange supportere på noen av kampene

Lenke til kommentar

Bare for å understreke hvor latterlig bra PL er

 

Et lag som Bolton kunne fint kommet til årets finale i UEFA cupen om de ikke hadde nedproritert den for å holde plassen i den hjemmelige liga. Det sier jo litt. Bolton er imo blant PLs desidert svakeste lag...

 

Serie A er ikke dårlig, men pr dags dato lysår bak PL.

 

@Jeg_ruler: Gled deg til Onsdag! Ny 7-1 match da :dribble:

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Hehe, men jeg tror nok ikke det er sladder. Håper nå ihvertfall det.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/03/531489.html

Fy faen Pizzaro er en tufs. Bare på grunn av at han ble eid. :) En italiensk tulling som er en "wannabe gentelman".

 

Han er fra Chile

 

 

uncle2fast4u elns, hvor godt skal du pakke inn Ronaldo? At dagbladet fremstiller ham på den måten gjør ingenting, der er da ikke som om de hater ham? Om en annen fotballspiller hadde blitt fremstilt på den måten så hadde du ikke reagert. Men jeg som romasupporter innrømmer at Pizarro kan være en idiot noen ganger, selv om han er en jævlig god fotballspiller.

 

Hyrlen: Artig å se at PL folk tror FIFA og UEFA hater dem men å se hvordan de hater Italia gjør meg forbannet. Blatter nektet å overrekke Italia VM pokalen, alle husker jo VM 2002, Totti var ikke nominert til årets spiller selv om han vant gullskoen og hadde flere assist og vant like mange pokaler som RvN, som på sin side ble nominert. Kan godt hende at FIFA og UEFA hater PL, men det har jeg ikke hørt om. Vennligst kom med support til den kommentaren.

Dessuten spilte Kaka godt i hjemlig serie det året, han var ikke på høyde med Ronaldo i hjemlig serie men ikke mye dårligere. CL taler så for seg selv. Men når det er nevnt er jeg enig i at det blir en skandale om ikke Ronaldo vinner prisen i år.

 

For så å nevne tilskuertallene i Serie-A: One major criticism of Italian football are the low crowd numbers compared to the English and Spanish leagues. Over the last two or three seasons, attendances have certainly been affected by violence, boycotts against unpopular figures (such as Lazio president Claudio Lotito) and a controversial new ticketing system.

 

However, the major reason for the low figures in Italy is due to the fact that the top flight has always featured clubs from extremely small towns. Currently, Tuscan club Empoli has one of the lowest average crowds in both Serie A and B, despite the fact that it finished seventh last season. The town of Empoli has a population of just 45,000.

 

A more impressive example is that of Ascoli Calcio, who have enjoyed extended spells in Serie A since the mid-70s. Despite a population of approximately 50,000, Ascoli have managed to pull crowds of up to 35,000 people. This equates to a staggering 70% of the town’s population attending the Del Duca to support their provinciali against some of the heavyweights of European football.

 

Currently, small town club AlbinoLeffe, from the province of Bergamo, north of Milan, is pushing for promotion to Serie A. AlbinoLeffe draws its support from the small towns of Albino and Leffe which constitutes a total population of approximately 20,000 people. Playing its home matches in the nearby city of Bergamo, should Leffe reach their goal of playing in A, they will probably draw crowds of around 5,000.

 

Many English and Spanish fans will take pleasure in laughing at these attendances but to Italian fans, watching small provincial clubs playing at the highest level is part of the romance of calcio.

 

Dette stod i en artikkel jeg nevnte noen bakover skrevet av master of them all Carlo Garganese, en som har bodd i England det meste av sitt liv

Jeg pakker alle United spillerne mine inn slik,å jeg kan pakke Ronaldo laaaaaaangt bedre inn, tro meg, ja Ronaldo en den største favoritten min, så derfor reagerer jeg helt naturlig. å det jeg sa, er kun facts.

Som di fleste supp. gjør for klubben, spillerne sine er å beskytte dem.

så ikke kom her å døm meg.

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar
Bare for å understreke hvor latterlig bra PL er

 

Et lag som Bolton kunne fint kommet til årets finale i UEFA cupen om de ikke hadde nedproritert den for å holde plassen i den hjemmelige liga. Det sier jo litt. Bolton er imo blant PLs desidert svakeste lag...

 

Serie A er ikke dårlig, men pr dags dato lysår bak PL.

 

@Jeg_ruler: Gled deg til Onsdag! Ny 7-1 match da :dribble:

Gleder meg til Onsdag ja. Mange som spådde 7-1 igjen på old trafford denne sesongen men ble en jevn kamp hvor manu vant 1-0.

 

Men ikke bare se på PL. Chievo kom til CL kvalikk, året etter så rykker de ned. Latterlig å komme bare med ett slikt poeng når de finnes utallige like poenger på den andre siden. Milan vant CL og klubbVM og sliter nå i hjemlig serie. Men det jeg har sett fra Bolton har ikke helt imponert meg, og det å si at de fint kunne kommet til finalen er tullprat. Bayern, Fiorentina, Everton, Zenit, PSV er alle sterkere lag

Lenke til kommentar
Hyrlen: Artig å se at PL folk tror FIFA og UEFA hater dem men å se hvordan de hater Italia gjør meg forbannet. Blatter nektet å overrekke Italia VM pokalen, alle husker jo VM 2002, Totti var ikke nominert til årets spiller selv om han vant gullskoen og hadde flere assist og vant like mange pokaler som RvN, som på sin side ble nominert. Kan godt hende at FIFA og UEFA hater PL, men det har jeg ikke hørt om. Vennligst kom med support til den kommentaren.

Etter supporterbråket i England og Europa kom det jo utallige sanksjoner. Noen vel fortjente, men Englands hooligans var ikke alene om å lage bråk ute i Europa. Jeg kan nevne boten United fikk mot Lille ifjor, veldig liten sådan men fortsatt helt hårreisende etter at skylden lå ene og alene på Lille etter tribunebråket. Men det jeg utaler meg mest på er ærede Blatters konstante innblanding i FA's saker og uttalelser. F.eks saken rundt Rio.

 

Det med Totti er jeg helt enig i, mye mye bedre spiller enn RVN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...