Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Så kampen mot Derby så jeg på streaming som egentlig var forferdelig dritt, derfor er jeg på utkikk etter steder der dem sender kampene. :)

 

Jeg vil tro at 99% av oss her inne så Derby-kampen på stream...

Jada, men nå var det egentlig ment som kvaliteten på det som jeg mente var negativt og ikke ville se flere kamper sånt :p Er ikke akk intr i å se Bolton og Pool kampen på streaming :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så kampen mot Derby så jeg på streaming som egentlig var forferdelig dritt.

 

Det gjorde vel ingen ting? Kampen var jo forferdelig dritt. (Etter hva jeg har lest her inne etter kampen).

Det er å overdrive en smule. enkelte ting var ræva, ja. Men alt i alt bedre en pool kampen tenker jeg, som egentlig vra gørr kjedelig (ja, jeg så den).

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Så kampen mot Derby så jeg på streaming som egentlig var forferdelig dritt.

 

Det gjorde vel ingen ting? Kampen var jo forferdelig dritt. (Etter hva jeg har lest her inne etter kampen).

 

Vil du bare se laget ditt når de vinner du da?

 

Ser de uansett jeg. (Forrige post var ment som en spøk)

 

 

The Game: Så du både United - Derby og LFC - Reading? Tror det bor en liten Liverpool supporter i deg :p

Lenke til kommentar

The Game: Så du både United - Derby og LFC - Reading? Tror det bor en liten Liverpool supporter i deg :p

 

Så LFC -Reading og Sunderland - Chelsea, fordi de gikk på tv. Jeg elsker klubben Manchester United mer enn noe annet, så jeg kan med god samvittighet se en annen kamp og heie på lagene som spiller i mot de andre topplagene OG Liverpool, en sjelden gang:)

 

Prøvde faktisk å laste ned diverse programmer samt kikke på disse stream sidene som folk snakker om, men med min tekniske innsikt så fikk jeg det ikke til å funke.

Lenke til kommentar
Så kampen mot Derby så jeg på streaming som egentlig var forferdelig dritt.

 

Det gjorde vel ingen ting? Kampen var jo forferdelig dritt. (Etter hva jeg har lest her inne etter kampen).

 

Vil du bare se laget ditt når de vinner du da?

 

Ser de uansett jeg. (Forrige post var ment som en spøk)

 

 

The Game: Så du både United - Derby og LFC - Reading? Tror det bor en liten Liverpool supporter i deg :p

Når ble man Pool-supporter når man så Pool-kamper? Jeg får med meg alle kampene til Chelsea/Arsenal/Pool om de ikke spiller likt. Er ingen supporter av de lagene for det om.

Lenke til kommentar

Smiffy spiller jo helt forjævlig dårlig nå da og var egentlig aldri det helt store for oss heller, men fyttigrisen så digg det var å se han feie motstanderne i bakken med ville tackles. Var riktignok enda sykere sådan i Leeds.

 

Bra musikk, men ikke så veldig bra video syntes jeg.

 

"and fuck you liverpool.. fuck all you scousers, 'cause man united rule.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...