Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Du kjeder deg, og for å komme ut av kjedsomheten så ser du på Ringenes Herre? :omg:

 

Ringenes herre er en av de beste historiene som noen gang har vert på film og/eller bøker.

 

Jeg for min del vil ha en fra Storbritannia eller Skandinavia.

Nevn en spiss fra Skandinavia som hadde vært brukbar for United.

Zlatan, Gudjohnsen ( ikke skandinavia da), Carew som joker. Da nevner jeg kun spillere som er etablerte, men det fins da talenter som kan utvikles.

 

Huff, ikke Zlatan. Han har en slitsom personlighet og kommer helt sikkert på kant med Fergie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zlatan er en fantastisk spiss, men passer kanskje ikke helt inn i England. Fryktelig humørsyk, men er som en yngre, bedre og litt raskere variant av Berbatov. På sitt beste er han i absolutt verdensklasse, og det har han vært relativt ofte denne sesongen. Er uansett uaktuelt å i hele tatt tenke på å ha han som backupspiss.

 

Vi trenger en goalgetter, gjerne L. Fabiano (uten at jeg selv har sett alt for mye av han), eller Huntelaar (men om han passer inn i England / vårt system er jo en annen sak).

Lenke til kommentar

Hvorfor diskuterer vi dette med Zlatan, egentlig? Det hele er jo helt urealistisk. Jeg tror aldri Ferguson, som er en ganske så bestemt kar, ville hatt en spiller som Zlatan. Selv om jeg syntes kommentarene hans er morsomme, tror jeg ikke det faller i smak hos skotten ... Dessuten er han veldig dyr, og ikke helt sykt god. Vi har ganske god dekning på topp - de må bare begynne å score litt mer. Skulle ønske Rooney spilte som i FM ...

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Dekningen er jeg uenig i. At en spiss er ute må vi tåle og da har vi bare to valg. Vi har ofte flyttet Ronaldo på topp denne sesongen og det liker jeg ikke. Han er en god spiss, men en enda bedre kant og det er der han skal spille.

 

Manucho kommer veldig godt inn i sommer, og vi får se hvordan det utvikler seg.

Lenke til kommentar

Dekningen nå kunne vært bedre mht Saha og hans evige skader, men vi får ikke inn en ny permanent spiss før til sommeren uansett, og da kommer Manucho. Alt tyder på at han kan gjøre jobben veldig bra! Hvis han derimot begynner å gjør det dårlig i Panathinaikos, noe jeg tviler på (scorte i den første kampen), bør vi kanskje begynne å leite etter andre forsterkninger. Zlatan er i så fall ikke redningsmannen vi trenger på laget.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Zlatan er en fantastisk spiss, men passer kanskje ikke helt inn i England. Fryktelig humørsyk, men er som en yngre, bedre og litt raskere variant av Berbatov. På sitt beste er han i absolutt verdensklasse, og det har han vært relativt ofte denne sesongen. Er uansett uaktuelt å i hele tatt tenke på å ha han som backupspiss.

 

Vi trenger en goalgetter, gjerne L. Fabiano (uten at jeg selv har sett alt for mye av han), eller Huntelaar (men om han passer inn i England / vårt system er jo en annen sak).

Jepp. Kunne godt tenkt meg å se Fabiano, en spiller jeg har sansen for.

 

Fakey: Ringenes herre filmen som går på tv3 nå, var overhode ikke kjedelig da :p Redda kvelden for en stakker faktisk.

Lenke til kommentar

Med Rooney, Tevez, Saha og Manucho er vi jo ok forspent på topp, selv om jeg gjerne bytter Saha mot en spiss som er skadet mindre enn 90% av tiden (Ja takk til Fabiano her). Når også Campbell virker å utvikle seg fint i Hull så trenger vi jo ikke nødvendigvis å få inn enda en spiss, i vertfall ikke før vi ha sett hvordan Saha/Manucho/(Campbell) gjør det neste sesong.

 

Regner med det er en tankegang Glazers også følger ;)

Lenke til kommentar

Du har ikke sett Ringenes Herre før? Har du bodd under en sten siden 2001? :)

 

Undertegnede var hektet på filmene i perioden de kom og et-par år etter, tror jeg har sett hver av filmene over 20 ganger, og jeg har 12-discboxen hjemme ;)

 

Men over til fotball:

 

Håper på dette laget mot Bolton idag:

 

Foster

Brown - Rio - Vida - Evra

Ron - Carrick - Predator - Nani

Rooney - Tevez

Lenke til kommentar
Du har ikke sett Ringenes Herre før? Har du bodd under en sten siden 2001? :)

 

Undertegnede var hektet på filmene i perioden de kom og et-par år etter, tror jeg har sett hver av filmene over 20 ganger, og jeg har 12-discboxen hjemme ;)

 

Men over til fotball:

 

Håper på dette laget mot Bolton idag:

 

Foster

Brown - Rio - Vida - Evra

Ron - Carrick - Predator - Nani

Rooney - Tevez

Trur og håpa giggs starta ;)

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar
Du har ikke sett Ringenes Herre før? Har du bodd under en sten siden 2001? :)

 

Undertegnede var hektet på filmene i perioden de kom og et-par år etter, tror jeg har sett hver av filmene over 20 ganger, og jeg har 12-discboxen hjemme ;)

 

Men over til fotball:

 

Håper på dette laget mot Bolton idag:

 

Foster

Brown - Rio - Vida - Evra

Ron - Carrick - Predator - Nani

Rooney - Tevez

Haha koselig, for første gang (:p) så er vi enig om noe, kan det virke som. Laget ditt støttes herfra!!

 

Når det gjelder LOTR så har jeg som presisert tidligere sett den siste på kino med noen kompiser for noen år tilbake og jeg undrer på om jeg ikke har sett nr 2 engang også, uten at jeg vedder skrotten min på det. Men ja, det er en første med filmen (den første av de) på tv3 nu. Under en stein duuhh. pff

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Zlatan er en fantastisk spiss, men passer kanskje ikke helt inn i England. Fryktelig humørsyk, men er som en yngre, bedre og litt raskere variant av Berbatov.

 

Zlatan og Berbatov er begge 81-modeller.

Lenke til kommentar
Du har ikke sett Ringenes Herre før? Har du bodd under en sten siden 2001? :)

 

Undertegnede var hektet på filmene i perioden de kom og et-par år etter, tror jeg har sett hver av filmene over 20 ganger, og jeg har 12-discboxen hjemme ;)

 

Men over til fotball:

 

Håper på dette laget mot Bolton idag:

 

Foster

Brown - Rio - Vida - Evra

Ron - Carrick - Predator - Nani

Rooney - Tevez

 

Nå virker jeg kanskje dum, men hvem er Predator? :blush:

Lenke til kommentar
Du har ikke sett Ringenes Herre før? Har du bodd under en sten siden 2001? :)

 

Undertegnede var hektet på filmene i perioden de kom og et-par år etter, tror jeg har sett hver av filmene over 20 ganger, og jeg har 12-discboxen hjemme ;)

 

Men over til fotball:

 

Håper på dette laget mot Bolton idag:

 

Foster

Brown - Rio - Vida - Evra

Ron - Carrick - Predator - Nani

Rooney - Tevez

 

Nå virker jeg kanskje dum, men hvem er Predator? :blush:

Anderson :) Nei, du virker ikke dum :)

Lenke til kommentar
Hvorfor diskuterer vi dette med Zlatan, egentlig? Det hele er jo helt urealistisk. Jeg tror aldri Ferguson, som er en ganske så bestemt kar, ville hatt en spiller som Zlatan. Selv om jeg syntes kommentarene hans er morsomme, tror jeg ikke det faller i smak hos skotten ... Dessuten er han veldig dyr, og ikke helt sykt god. Vi har ganske god dekning på topp - de må bare begynne å score litt mer. Skulle ønske Rooney spilte som i FM ...

 

Goscinny ;)

Altså, du kan ikke si at han ikke er Sykt God! Han er garantert top 5 spiss i verden, jeg hater ham og nesten alt som har med ham å gjøre, han er slu, slår til spillere når dommeren ikke ser og lignende men han er jo en helt vill fotballspiller. For å sitere ham selv, Det Carew kan gjøre med ball kan han gjøre med en appelsin. Det verste er at det er helt sant

Lenke til kommentar

Vil gjerne se følgende lag i morgen:

 

Foster

 

Brown Rio Vida Evra

 

Nani Carrick Scholes Giggs

 

Rooney Tevez

 

Ronaldo på benken, leder vi ikke til pause får vi kaste han inn. Greit om han kan få hvilt litt mtp Liverpool kampen.

Evt. at han starter for giggs, og så går av til pause (med forbehold om at vi leder komfortabelt..)

 

 

NightKeeper: Er selv en stor Ringenes Herre fan, men et tyvetalls ganger?? Er du gal mann? :D

Det skulle vel bli noe som... (20x3x3.5).... ca i overkant av 200 timer LotR titting! Håper du har en behagelig sofa... :p

Lenke til kommentar
Zlatan er en fantastisk spiss, men passer kanskje ikke helt inn i England. Fryktelig humørsyk, men er som en yngre, bedre og litt raskere variant av Berbatov.

 

Zlatan og Berbatov er begge 81-modeller.

 

Hm... fikk av en eller annen grunn for meg at Berbatov er 29.. Jaja, Zlatan er i det minste et halvt år yngre enn Berbatov..! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...