Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er jo greit å forvente en 2-3 mål mot et lag som Derby. Men 8 mål som Raste var inne på er jo ikke noe man kan forvente. Flott spill og seier holder egentlig for meg! :)

8 mål var overdrevent og kødd, men 5 mål kunne vi ha klart. Men Derby forsvarte seg veldig bra, det skal dem ha honør for. Men vi skulle ha vunnet med mere enn 1 mot PL's dårligste lag, og så var det noen spillere som fikk lov til å være på banen hele kampen som ødela endel, ihvertfall en spiller som jeg tror de fleste vet hvem er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo greit å forvente en 2-3 mål mot et lag som Derby. Men 8 mål som Raste var inne på er jo ikke noe man kan forvente. Flott spill og seier holder egentlig for meg! :)

8 mål var overdrevent og kødd, men 5 mål kunne vi ha klart. Men Derby forsvarte seg veldig bra, det skal dem ha honør for. Men vi skulle ha vunnet med mere enn 1 mot PL's dårligste lag, og så var det noen spillere som fikk lov til å være på banen hele kampen som ødela endel, ihvertfall en spiller som jeg tror de fleste vet hvem er.

 

Hva hadde målforskjellen vår vert hvis vi hadde spilt etter forventning til nå denne sesongen?

Lenke til kommentar

Med tanke på alle gangene vi har vunnet med 4 eller mer, så tror jeg målforskjellen hadde vært tilsvarende den er i dag.

 

For vi har ofte puttet langt mer og "scoret på alt" en del ganger også.

 

 

Mitt poeng: Det går ikke å tenke slik at vi skal spille etter "forventet" i hver kamp, det er jo det som er hele greia med fotball, derfor vi elsker sporten - alt er så herlig uforutsigbart og spennende!

Lenke til kommentar
Det er jo greit å forvente en 2-3 mål mot et lag som Derby. Men 8 mål som Raste var inne på er jo ikke noe man kan forvente. Flott spill og seier holder egentlig for meg! :)

8 mål var overdrevent og kødd, men 5 mål kunne vi ha klart. Men Derby forsvarte seg veldig bra, det skal dem ha honør for. Men vi skulle ha vunnet med mere enn 1 mot PL's dårligste lag, og så var det noen spillere som fikk lov til å være på banen hele kampen som ødela endel, ihvertfall en spiller som jeg tror de fleste vet hvem er.

 

5 mål kunne vi klart ja! :)

 

Ferguson:

Vi skulle ledet med fire-fem mål etter tjue minutter, det ville gjort det enklere for oss

 

Det er tross alt Ferguson som sier det! :thumbup:

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Det er slik målforskjell du får på fifa 08 i semi pro.

Hvorfor er ikke alle bare glade for at vi leder serien?

Jeg er veldig glad for det. Men kampen mot Derby kunne fort endt i tap. Alt som skulle til var at vi fortsatte å sløse med sjansene og de scoret på en kontring. Kampen mot Derby var veldig veldig dårlig, og Derby er et dårlig lag.

Lenke til kommentar

Selv lag som spiller dårlig har sine gode dager. (Sammenlign gjerne med en klokke som står stille.) Var vel en slik dag for Derby i går, men er glad for at vi vant til slutt.

 

Angående det med Liverpool og Premier League, så er det lite sannsynlig selv om jeg ennå ikke vil avskrive dem helt.

Lenke til kommentar
Ferguson:
Vi skulle ledet med fire-fem mål etter tjue minutter, det ville gjort det enklere for oss

 

Stemmer også hvis United hadde fått inn en eller to av de mulighetene som vi hadde i løpet av de første fem minuttene, da hadde nok blitt stygg tall til slutt.

 

Men nå ble bare et mål i det som ble en kamp om poengene, så vi får glede oss over 3 poeng og ikke alle mållene vi skulle ha scoret, så kan vi jo i samme slengen glede oss enda mer over at gunners ga fra seg to og vi leder serien...

Lenke til kommentar
Ferguson:
Vi skulle ledet med fire-fem mål etter tjue minutter, det ville gjort det enklere for oss

 

Stemmer også hvis United hadde fått inn en eller to av de mulighetene som vi hadde i løpet av de første fem minuttene, da hadde nok blitt stygg tall til slutt.

 

Men nå ble bare et mål i det som ble en kamp om poengene, så vi får glede oss over 3 poeng og ikke alle mållene vi skulle ha scoret, så kan vi jo i samme slengen glede oss enda mer over at gunners ga fra seg to og vi leder serien...

 

Derby hadde vel et par sjanser de lett kunne skoret på også.

Lenke til kommentar

Nå skulle jeg bare ønsket at Ronaldo scoret på sjansene hans da, sånn at han ryker fra Adebayor og Torres på toppscorer lista. Men men, Ronaldo scorte ett mål, Torres scorte et mål og Adebayor null.

 

Ligaen er viktigst anywayz, men syntes bare Ronaldo fortjener den tittelen etter en herlig sesong så langt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...