Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Savner Ruud til tider ja, digg spiller. Savner ikkje Smith nevneverdig...

Har ikke hørt fra Smith siden sist sommer en gang. Savner heller ikke Forlan eller Bellion sådan. Gjør ikke bellion det friskt i ligue 1?

Lenke til kommentar

Forlan var en god spiller i feil liga. og en god del uflaks. En flott fyr med en herlig gebrukken engelsk (veri gudd for uss)

 

Så har han uttalt at han takker Ferguson og Manchester United for den spilleren han er i dag og at han skulle ønsket han kunne betale tilbake noe av det han skylder klubben. Sånt varmer.

Lenke til kommentar
Forlan var en god spiller i feil liga. og en god del uflaks. En flott fyr med en herlig gebrukken engelsk (veri gudd for uss)

 

Så har han uttalt at han takker Ferguson og Manchester United for den spilleren han er i dag og at han skulle ønsket han kunne betale tilbake noe av det han skylder klubben. Sånt varmer.

Sånne utsagn varmer våre United hjerter :)

 

Tja, hadde vært digg med en spiss som scorte som Ruud. Men tror ikke Ronaldo hadde dominert like mye som ifjor og i år hvis ikke dem hadde solgt Ruud. Savner bare endel Rooney scoringer jeg:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Med disse midtbanespillerene:Keane, Owen, Predator, Scholsey, Ron, Giggsy, Nani, Carrick, Fletch, og eventuelt Park og Eagles. Ni spillere på fire posisjoner er for mye når alle holder veldig høy klasse. Og med Anderson og Hargreaves føler jeg at vi har gode forsterkninger. Jada, vi hadde kanskje ikke kjøpt to sentrale midtbanespillere visst Keano fortsatte, men han spiller ikke for alltid. greit å gi seg på topp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg følger i dine fotspor.

Når skulle Silvestre begynne å trene igjen? Mars? Hva tror dere om at han får plassen til Evra?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Rooney ja, fyren bør begynne å score mål snart. 13 mål på 31 matcher (per 8. februar) er ikkje så mykje som det burde vært.

 

Jeg følger i dine fotspor.

Når skulle Silvestre begynne å trene igjen? Mars? Hva tror dere om at han får plassen til Evra?

Ingen i verden kan ta fra Evra plassen slik han spiller om dagen.

 

Sant, Evra har vært soleklart førstevalg på sin plass.

Lenke til kommentar
Jeg savner Keane, men ikke spesielt Smith. Jeg savner også Ruud til tider. Hvor digg hadde det ikke vært å ha en spiss som scorer en del igjen ;)?

Jo, det hadde vært veldig digg. Men nå har vi Ronaldo da, som scorer mer enn selv de beste spissene. Hadde vi hatt en giftig spiss i tillegg, da kunne laget blitt latterlig bra. Jeg sier ikke at Rooney og Tevez er for dårlige. De er klassespillere begge to. Men de scorer ikke nok mål. Synd at Nistelroy måtte dra da det skjedde, men hans tid som klassespiller er snart forbi uansett.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Vi er PL's mestscorende lag, jeg ser ikke problemet. Vi har to spillende spisser som operer over hele banen med en enorm arbeidskapasitet, å som i tillegg i så ung alder har utmerket seg slik. Tenk dere når Ronaldo, Rooney, Nani, Tevez og Anderson er 25-28 for et lag vi har da!

Lenke til kommentar
Vi er PL's mestscorende lag, jeg ser ikke problemet. Vi har to spillende spisser som operer over hele banen med en enorm arbeidskapasitet, å som i tillegg i så ung alder har utmerket seg slik. Tenk dere når Ronaldo, Rooney, Nani, Tevez og Anderson er 25-28 for et lag vi har da!

 

Tror det hadde vert et større problem uten Ronaldo. "De tre andre" har en spiss som bøtter inn mål mens vi har en midtbane spiller som går på vannet annenhver kamp. Uten han så kan vi plutselig få problem med å scåre. Jeg savner en boksspiller med spilleforståelsen til Ruud. Hans evne til å bare stå der ballen faller ned var fantastisk.

 

Derfor håper jeg vi henter en sånn spiss. Jeg ser ingen britiske alternativ. Agbonlahor som jeg er en stor beundrer av er ikke helt den typen. Et navn som David Villa hadde vert flott. Eller Huntelaar. Prisen på sånne spillere blir veldig stor da.

 

Vi kan jo spørre scouserene hva de vil ha for Torres, og sett trynet på Benithez :) Serlig etter at vi nektet dem Heinze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...