Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mot BOLTON:

 

van der Sar

 

Brown

Rio

Vidic

Evra

 

Ronaldo

Scholes

Hargreaves

Park

 

Rooney

Tevez

 

 

Mot POOL:

 

van der Sar

 

Brown

Rio

Vidic

Evra

 

Ronaldo

Anderson

Carrick

Nani

 

Rooney

Tevez

 

 

Så mao. trenger vi skjikkelig biff mot Bolton, så kan kidza få lov å leke seg mot Pool :)

Lenke til kommentar
Ser ut som om jeg ikke er den eneste som vil vrake Giggs etter den håpløse kampen mot Derby?

 

Jeg er den eneste som vil ha han med. :)

Nei, jeg som er svoren Giggs fan vil jo selvfølgelig ha han med. Bevegelsene og forståelsen hans er han ene og alene om å inneha i United.

Lenke til kommentar

Jeg mener Carrick er en smartere spiller enn dem begge, å har bevisst at han kan eie hvilken som helst midtbane. Hargreaves blir for defensiv, jeg håper virkelig ikke vi legger oss bakpå mot Liverpool. Denne kampen skal vi vinne stort, ingenting kan glede meg mer.

Lenke til kommentar
Jeg mener Carrick er en smartere spiller enn dem begge, å har bevisst at han kan eie hvilken som helst midtbane. Hargreaves blir for defensiv, jeg håper virkelig ikke vi legger oss bakpå mot Liverpool. Denne kampen skal vi vinne stort, ingenting kan glede meg mer.

 

Carrick er smartere ja, men Hargreaves er et rivjern, og det trenger vi mot Gerrard og Mascherano. Jeg blir fornøyd bare vi vinner. :) Husker godt kampen på OT ifjor, herlig match, hvertfall målet til Rio. Og hvem husker ikke Rio avgjorde på overtid i 05/06? :) 4-0kampen var også konge, for endel sesonger tilbake.

Lenke til kommentar

Håper på Scholes/Carrick og Anderson fra start mot pool. Sistnevnte var utrolig god mot Pool sist og er i mine øyne den midtbanespilleren med mest kreativitet.

 

Foster

 

Brown - Ferdinand - Vidic -Evra

 

Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani

 

Tevez - Rooney

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Ser ut som om jeg ikke er den eneste som vil vrake Giggs etter den håpløse kampen mot Derby?

 

Jeg er den eneste som vil ha han med. :)

Nei, jeg som er svoren Giggs fan vil jo selvfølgelig ha han med. Bevegelsene og forståelsen hans er han ene og alene om å inneha i United.

 

Så har det en del å si å ha en balangse mellom unggutter og rutine. Giggs har vert ute i utallige vinterdager før og kan balangsere laget. Giggs elsker også å spille mot Liverpool.

 

Hargreaves er også et godt alternativ. Tror han kan bli et forsvar mot Gerrard

Lenke til kommentar
Noen som vet om en pub eller et fuckings sted man kan se kampene som går de mot Bolton og Pool?

De kampene går jo på C+ så det er bortimot alle "føtball-pøber" det. Akkuratt i på onsdag så kan det hende at spurs - chelski blir foretrukket, samt at det kan være 20 års grense noen plasser. Ikke at jeg veit hvor gammel du er...

 

Å finne noen puber i Oslo (det var du som spurte sist Raste, var det ikke ?) bør jo være en enkel sak. Sikkert noen som kan komme med spesifike navn og adresser.

 

Var kanskje ikke mye til hjelp, ser jeg :p

Lenke til kommentar

Faen, dritt at det er 20 års grense på de fleste stedene :p

 

Jeg er 15 år The Game ;)

 

Jo, det var jeg som spurte om det sist. Så kampen mot Derby så jeg på streaming som egentlig var forferdelig dritt, derfor er jeg på utkikk etter steder der dem sender kampene. :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...