Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vi skulle gjort alt for å ansette klopp. Er så møkkalei destruktiv drittfotball. Kunne like godt heia på pool hvis det fortsetter sånn...

 

Du blander inn Liverpool, som kanskje er et av lagene (sammen med Arsenal) i PL som spiller best angrepsfotball per dags dato, når du skal beskrive hvor dårlig United spiller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk nytt å komme hjem til etter noen dager i Paris. Adnan er verdens beste spiller innen 4 år. Han kommer til å på egenhånd sanke trofeer for United, på samme måte som RvP fiksa PL-gullet i fjor. Gleder meg til fortsettelsen!

 

Pasningen hans i dag var magi. Fikk ikke sett kampen, men hvordan var den lille kunstneren ellers?

Lenke til kommentar

Fantastisk nytt å komme hjem til etter noen dager i Paris. Adnan er verdens beste spiller innen 4 år. Han kommer til å på egenhånd sanke trofeer for United, på samme måte som RvP fiksa PL-gullet i fjor. Gleder meg til fortsettelsen!

 

Pasningen hans i dag var magi. Fikk ikke sett kampen, men hvordan var den lille kunstneren ellers?

 

God i stort sett hele kampen. Hadde en del gode pasninger, fikk vist frem hvor latterlig god han er til å løpe med ballen i beina (et par ganger) og hadde et greit skudd på mål.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke med en Adnan i verdensklasse om resten av laget er Everton-spillere og treneren heter Moyes. Moyes var "grå og kjedelig" før vi ansatte mannen. Nå er han uforståelig, grå og kjedelig.

Ser folk sammenligner ham mot Roy Hodgson sin statistikk på redcafe - og det er jammen ikke mye bedre statistikk. United tar 1 poeng mindre per kamp i snitt under Moyes enn under SAF. Hodgson tok over et lag "i fritt fall", og tok ca. 0,4 poeng mindre per kamp en sin forgjengers siste sesong.

 

Foreløpig har vel kjøpene deres vært omtrent like dårlig. Fellaini av Mr. Moyes, mens Hodgson kjøpte inn Milan Jovanovic og Joe Cole.

 

Jeg er litt bipolar. Jeg håper selvsagt det snur i neste kamp, samtidig synker det inn at Moyes ikke ser ut til å være rett mann på sikt. Omtrent ingenting av det han gjør taktisk er noe jeg forstår. Vi har ingen spillestil, ingen game plan, og han har vel knapt gjort et bra bytte på 8 kamper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Foreløpig har vel kjøpene deres vært omtrent like dårlig. Fellaini av Mr. Moyes, mens Hodgson kjøpte inn Milan Jovanovic og Joe Cole.

 

Haha, herregud. Det der kan du faen ikke mene. Både Jovanovic og Cole kom på free transfer. De var vel blant klubbens høyest gasjerte spillere, og bidro med absolutt null og niks. Katastrofale overganger som var mer en degradering enn forsterkning.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke med en Adnan i verdensklasse om resten av laget er Everton-spillere og treneren heter Moyes. Moyes var "grå og kjedelig" før vi ansatte mannen. Nå er han uforståelig, grå og kjedelig.

Ser folk sammenligner ham mot Roy Hodgson sin statistikk på redcafe - og det er jammen ikke mye bedre statistikk. United tar 1 poeng mindre per kamp i snitt under Moyes enn under SAF. Hodgson tok over et lag "i fritt fall", og tok ca. 0,4 poeng mindre per kamp en sin forgjengers siste sesong.

 

Foreløpig har vel kjøpene deres vært omtrent like dårlig. Fellaini av Mr. Moyes, mens Hodgson kjøpte inn Milan Jovanovic og Joe Cole.

 

Du skjønner selv at det er håpløst sammenligningsgrunnlag her.

Lenke til kommentar

 

Haha, herregud. Det der kan du faen ikke mene. Både Jovanovic og Cole kom på free transfer. De var vel blant klubbens høyest gasjerte spillere, og bidro med absolutt null og niks. Katastrofale overganger som var mer en degradering enn forsterkning.

 

Og Fellaini kom billig, har bidratt godt og er lavt lønnet?

Fellaini kom for £27,5M, og etter hva jeg har fortsått koster han det samme i lønn på 4 år. (£55M totalt)

 

Milan kostet Liverpool £6M. ( £120k p/w)

 

Jeg vil fortsatt påstå at kjøpene deres har vært like dårlig. Jeg er bare glad vi ikke fikk aksept for et angivelig bud på Bale i størrelsesorden £120M. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/5159337/Manchester-United-DID-bid-120million-for-Gareth-Bale.html

Lenke til kommentar

Moyes har tatt over etter den største manageren i fotballens historie. Selvfølgelig vil det komme en motgangs periode etter et så enormt tap. Om Moyes er den rette mannen til å ta over United er det ingen som vet, men vent nå for faen med å skrike at han skal sparkes.

 

Der sier at "Moyes tok over en regjerende mester" men dere glemmer at SAF var halve laget. Å miste SAF er det største tapet vi kan tenke oss, og minst tre-fire steg tilbake på alle mulige måter.

 

Vi er bortskjemt når det kommer til suksess, og bør forberede oss på en sesong der Moyes får tid til å prøve og feile. Personlig så håper jeg på en topp 4 plassering i år.

 

Ikke si at dere ikke så dette komme. Alle har tenkt på dagen SAF legger opp med gru, og ingen har turt å tenke på nedgangen etter dette. Nedgangsperoider sjer med alle lag, og avgangen til SAF krever at laget og selvtilliten må bygges på nytt. Dette tar tid, da synes jeg vi som supportere bør støtte manageren og la han få tid, isteden for å fremstå som noen drittunger som tror at "United skal jo bare vinne!".

 

United er ikke det samme uten ferguson, venn dere til det, støtt manageren, og vær tålmodige mens United gjennbygges til å bli den samme giganten som det var.

Endret av Kjartan1234
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selg Young, Welbeck, Anderson.

Flytt Nani over til venstresiden. Kast 400m på bordet for Reus så kan Nani få kjempe hardt om plassen sin. Alternativt så kan en byttehandel som inkluderer Kagawa utføres ettersom vi tydeligvis ikke skal bruke ham som noe annet enn en benkvarmer.

 

Finn en ny sentral midtbanespiller. En av Bender-brødrene kanskje?

Urealistisk under Moyes, men merkeligere ting har skjedd under ham..

Lenke til kommentar

Det er problemet. Da han ankom sa han at denne gjengen er regjerende mestere og at vi kan vinne alt etc. Og ikke for så veldig lenge siden sa han at stallen ikke er god nok...

Hvis han sier seg fornøyd med Fellaini så må noen skyte litt vett inn i hodet hans. Fellaini har vært en skuffelse. Ja, det er et nytt lag, men han har vært altfor dårlig.

Forventer forsterkninger i januar. Lars Bender ville ha vært en fin signering, men spørs om han har lyst til å gå en halv sesong uten CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...