Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig frustrerende å United denne sesongen. Og Zaha og Kagawa... Det gjør meg vondt i hjertet at de ikke får sjanse til å spille! Zaha har ikke fått ett minutt, tross å ha vært en av lyspunktene i sommerturnèen. Klart, vi ser ikke hvordan de spillerne gjør det på trening men at de ikke får prøve seg i kamper er... håpløst. Jeg synes det er helt greit at for eksempel Giggs får spille en gang i blant forresten. Men hvorfor Kagawa og Zaha ikke får muligheten fatter jeg ikke. Før sesongen hadde jeg ikke tro på gull, og det har jeg fortsatt ikke. Men topp 3 bør vi klare, og det tror jeg på fortsatt. Jeg tror ting kommer til å fungere bra etterhvert. Forsvare må spile bedre, som de stort sett gjorde idag, og vi må få opp intensiteten i angrep. Slipp inn Hernandez etterhvert i kamper. Starter og flere innhopp for Zaha og Kagawa. Da tror jeg det blir bra - etterhvert.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er dette Moyes sin feil, om ingen andre ser det så må de jo være helt inkompetent. Her gir Sir Alex fra seg et vinnerlag som vant serien med hele 11 poeng, og en trenerteam av verdensklasse. Første dagen Moyes har sin første arbeidsdag så gir han samtlige sparken og tar sine egne fra Everton som for meg virker veldig dumme hittil. Ikke nok med det, så jakter Moyes på Fabregas i hele 2 mnd og så ender vi opp med Fellaini som er en klovn på banen og totalt talentløs.

 

Dagens bytter og dagens kamp beviser nok en gang på at Moyes ikke er den rette for denne klubben. Vi har Kagawa, Chicharito, og ikke minst Zaha på benken, og nå råtner de fullstendig der. Jeg gråter litt på dem sine vegne.

 

Spark Moyes, og gi meg noen som har litt baller!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er dette Moyes sin feil, om ingen andre ser det så må de jo være helt inkompetent. Her gir Sir Alex fra seg et vinnerlag som vant serien med hele 11 poeng, og en trenerteam av verdensklasse. Første dagen Moyes har sin første arbeidsdag så gir han samtlige sparken og tar sine egne fra Everton som for meg virker veldig dumme hittil. Ikke nok med det, så jakter Moyes på Fabregas i hele 2 mnd og så ender vi opp med Fellaini som er en klovn på banen og totalt talentløs.

 

Dagens bytter og dagens kamp beviser nok en gang på at Moyes ikke er den rette for denne klubben. Vi har Kagawa, Chicharito, og ikke minst Zaha på benken, og nå råtner de fullstendig der. Jeg gråter litt på dem sine vegne.

 

Spark Moyes, og gi meg noen som har litt baller!

 

Du får sagt det!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er dette Moyes sin feil, om ingen andre ser det så må de jo være helt inkompetent. Her gir Sir Alex fra seg et vinnerlag som vant serien med hele 11 poeng, og en trenerteam av verdensklasse. Første dagen Moyes har sin første arbeidsdag så gir han samtlige sparken og tar sine egne fra Everton som for meg virker veldig dumme hittil. Ikke nok med det, så jakter Moyes på Fabregas i hele 2 mnd og så ender vi opp med Fellaini som er en klovn på banen og totalt talentløs.

 

Dagens bytter og dagens kamp beviser nok en gang på at Moyes ikke er den rette for denne klubben. Vi har Kagawa, Chicharito, og ikke minst Zaha på benken, og nå råtner de fullstendig der. Jeg gråter litt på dem sine vegne.

 

Spark Moyes, og gi meg noen som har litt baller!

 

City er den veien ---->

 

Jeg skal si meg enig i at Moyes har gjort noen... interessante valg hittil. Jeg er ikke helt enig i at det er feil av han å trygge inn ledelsen, med få minutter igjen er det få lag som presser på framover. Det jeg derimot er enig i er at United burde ha avgjort kampen tidligere, men alt i alt vil jeg ikke si at han gjorde alt feil.

 

Januzaj ser ut til å kunne bli førstevalget på venstrevingen, noe alle her har mast om lenge. Vær glad for det. Kagawa og Zaha får man bare vente og se hva som skjer med. Jeg er så blåøyd at jeg tror ennå at de kommer innpå senere.

 

Til de som maser om at Moyes må ut, eller de som nesten er gått til det steget, alle(!) her var enige i at han skal få tid til å feile. Det skal han også. Ingen vet hva som skjer i mai, dere som vil ha han ut er, i mine øyne, ikke noe bedre er medgangssupportere som ikler seg lyse- og mørkebått. Piss off, dette er United.

 

PS: Siden jeg vet at enkelte her er så oppfyret nå at de bare skummer gjennom de to første ordene i innlegget mitt før de beskylder meg for å gi MOyes daglige avsugninger, her er mine meninger;

 

1. Han har gjort dårlige taktiske valg.

2. Giggs holder desverre ikke nivået

3. Kagawa burde få spille mer MEN(!) ingen vet hva som skjer bak kulissene.

4. Overgangsvinduet var ikke det beste

5. Fellaini var dyrere enn nødvendig, men det er ikke verdens undergang at han kostet 50 mill. mer.

6. Nei, bare fordi jeg ikke mener at Moyes bør få sparken så betyr ikke det at absolutt alt ha har gjort er fantstisk og perfekt og rosenrødt og sukkersøtt. Det finnes en mellomting.

Endret av Patrick123
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Bare en tanke jeg må få skrevet ut av hodet.

 

Sir Alex Ferguson, tok en klubb med brukket rygg, førte den tilbake til verdenstoppen og iløpet av 26 år vunnet det som var å vinne. Iløpet av disse 26 årene har romantikken forsvunnet ut av fotballen og økonomiske krefter styrer så og si A-L-T.

 

Så da må jeg bare spørre: Hvorfor i helvete har vi ansatt en manager basert på denne romantikken om at uansett hvor lenge han får sitte i stolen, så vil vi uansett vinne noe igjen 2-4-10-20 år fram i tid.

Hvem med hodet på rett plass er det som har tatt denne tankegangen, i dagens ekstremt kyniske fotballmarked, og tenkt: "Hey dette er en jævela god ide!"

 

Hvis en storklubb, typ Bayern eller Barcelona (som vi jo elsker å sammenlige oss med) skal ansette en manager, ansetter di managere basert på romantikk, renome, eller faktiske resultater? Jeg tørr banne på at det er en av di 2 andre.

 

Jeg har gitt opp denne spjælingen av en manager med omtrent 90% nå.

Hvorfor?

 

1.Jo, først og fremst: Laguttaket. Hva F**N er det han holder på med? Ferguson var frustrerende til tider når det kom til dette, men han fikk det som regel til.

 

2. Det totalt fraværende "mind games": SAF var en mester når det kom til media og nytten av dette. Før hver eneste kamp poengterte han en indirekte svakhet hos motstanderen som dommeren fikk dyttet i trynet via media. "Høyre-backen til Newcastle takler alltid litt for hardt!"

 

3. Sparkingen av trener-teamet. Her burde noen sagt: "Never change a winning team" høyt nok!

 

4. Transfers: Trenger jeg virkelig utdype denne? Vi hentet en udugelig karakter av en fotballspiller, på lik linje med Dong Fangzhou, som selger mer parykker enn drakter, mens vi var hjelpeløse vitner som fikk se en spiller av absolutt verdensklasse beveget seg til London, mens en annen gikk til München.

 

Rant Over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

City er den veien ---->

 

Jeg skal si meg enig i at Moyes har gjort noen... interessante valg hittil. Jeg er ikke helt enig i at det er feil av han å trygge inn ledelsen, med få minutter igjen er det få lag som presser på framover. Det jeg derimot er enig i er at United burde ha avgjort kampen tidligere, men alt i alt vil jeg ikke si at han gjorde alt feil.

 

Januzaj ser ut til å kunne bli førstevalget på venstrevingen, noe alle her har mast om lenge. Vær glad for det. Kagawa og Zaha får man bare vente og se hva som skjer med. Jeg er så blåøyd at jeg tror ennå at de kommer innpå senere.

 

Til de som maser om at Moyes må ut, eller de som nesten er gått til det steget, alle(!) her var enige i at han skal få tid til å feile. Det skal han også. Ingen vet hva som skjer i mai, dere som vil ha han ut er, i mine øyne, ikke noe bedre er medgangssupportere som ikler seg lyse- og mørkebått. Piss off, dette er United.

 

PS: Siden jeg vet at enkelte her er så oppfyret nå at de bare skummer gjennom de to første ordene i innlegget mitt før de beskylder meg for å gi MOyes daglige avsugninger, her er mine meninger;

 

1. Han har gjort dårlige taktiske valg.

2. Giggs holder desverre ikke nivået

3. Kagawa burde få spille mer MEN(!) ingen vet hva som skjer bak kulissene.

4. Overgangsvinduet var ikke det beste

5. Fellaini var dyrere enn nødvendig, men det er ikke verdens undergang at han kostet 50 mill. mer.

6. Nei, bare fordi jeg ikke mener at Moyes bør få sparken så betyr ikke det at absolutt alt ha har gjort er fantstisk og perfekt og rosenrødt og sukkersøtt. Det finnes en mellomting.

Moyes var ikke mitt førstevalg og han har gjort åpenbare feil selv om jeg tror (og så jævla inderlig håper) at det kommer til å bedre seg, men synes det er drøyt at man blir pekt ut som medgangssupporter hvis man er kritisk til Moyes og helst ikke vil ha ham.

Det er lov til å ha sine egne meninger. Men som sagt, gir vi ham litt tid så går det nok bedre. Men det med hvem som starter og byttes inn burde han raskt få orden på. Alle ser hvor ræva det er.

Lenke til kommentar

Det er helt greit å komme med legitim kritikk, men å rope om Moyes' avgang så kort tid etter at han har kommet inn er ikke annet enn flaut. Han hadde ikke vært mitt førstevalg, men gi nå mannen litt tid. Det er ikke bare SAF som har forsvunnet, men også Gill. Det er heller ikke uvanlig at en manager tar med seg sitt eget støtteapparat. Personlig likte jeg Meulensteen og Steele godt, men hvis man har planer om å forandre ting, så er det greit å ha folk som støtter det nye opplegget.

Jeg tilhører ikke gruppen som mener Moyes bør få de neste fem årene på å få til noe med laget. Han tok ikke over et middelmådig United-lag slik som SAF gjorde; han tok over seriemesterne, og følgelig er forventningene helt annerledes til Moyes enn da SAF tok over laget. Men han bør få tid til å implementere sin egen stil og mer enn et overgangsvindu på seg. Han kommer fra en klubb som Everton der han ikke har hatt de samme mulighetene som i United. og det tar tid å venne seg til. Jeg er personlig veldig glad for at ingen her i tråden har noen som helst mulighet til å ta avgjørelser på klubbens vegne, når man allerede nå fordømmer Moyes og Fellaini etter knappe åtte serierunder.

 

Vær gjerne kritiske, men ikke dum dere ut etter mindre enn 1/4-del av sesongen er spilt. Det er godt mulig laget ikke vinner PL i år, men det er ingen grunn til å få panikk så tidlig i sesongen. For øvrig deilig med sesongens muligens viktigste seier i dag: ny kontrakt signert av Adnan Januzaj.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Venter til etter Spurs-kampen med å rope Moyes out, men foreløpig er det ingenting Moyes har gjort i United-stolen som gjør at jeg ønsker å beholde mannen. Alle managere i hele verden ville signert ny kontrakt med Januzaj. Ikke alle managere i verden ville sprengt sparegrisen for en Fellaini som ikke ser ut til å gå sammen med Carrick i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Moyes var ikke mitt førstevalg og han har gjort åpenbare feil selv om jeg tror (og så jævla inderlig håper) at det kommer til å bedre seg, men synes det er drøyt at man blir pekt ut som medgangssupporter hvis man er kritisk til Moyes og helst ikke vil ha ham.

Det er lov til å ha sine egne meninger. Men som sagt, gir vi ham litt tid så går det nok bedre. Men det med hvem som starter og byttes inn burde han raskt få orden på. Alle ser hvor ræva det er.

 

Jeg har vel ikke sagt noe om at man ikke kan gi kritikk? Det var akkurat det som var grunnen til at jeg prøvde å legge med en liten "disclaimer" på slutten.

 

Å være kritisk er greit, men det å mase om at Moyes er udugelig, at han bør sparkes, osv. er bare tåpelig og DET er det medgangssupportere som gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...