Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøst en sånn unge som tror at det å være fargeblind betyr at man bare ser svart-hvitt?

Langt ifra! Men spøken spiller på det. Har hatt klassekamerater tidligere som har slitt med fargeblindhet i forskjellige grader. Selv om man skjønte at de ikke så det i svart/hvitt, så kom det noen spøker med det (som de forøvrig tok med godt humør).

Skrevet

Trikset er å skaffe seg en dame som er interessert i fotball. Noe av det smarteste jeg har gjort.

Jeg og hadde det før, i starten var det kult men etterhvert savnet jeg "alenetiden" med gutta. Nå har jeg ei dame som er totalt uinteressert i fotball og liker det bedre.

Skrevet

Jeg og hadde det før, i starten var det kult men etterhvert savnet jeg "alenetiden" med gutta. Nå har jeg ei dame som er totalt uinteressert i fotball og liker det bedre.

Dama mi er Liverpool fan. Imagine.

Skrevet

Nå er hun heldigvis ikke noe særlig stor fan. Det er bare laget hennes liksom. Ofte hun tusler rundt i United drakten min:)

Hadde samboeren min spradet rundt i en Arsenal-drakt hadde jeg kastet henne ut vinduet.

• Liker 1
Skrevet

Noen må sove på sofaen i morgen, med andre ord? :tease:

Hvis vi taper i morgen kommer jeg til å få et helvete på jobb på mandag. Har vært litt i overkant kjepphøy :ph34r:

Har vært jævla kjepphøy selv, men av de Pool supporterne jeg mest sannsynlig kommer til å treffe neste uke er heldigvis ikke hard core fans.

Men kan jo bare forsvare oss med 1. hvis noe skulle gå galt, noe som ikke kommer til å skje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...