Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra Twitter: Det ville vært verre om han hadde tørket seg om munnen med drakten, det er tross alt der dritten kommer ut på Evra.

Nå er eg HELT sikker på at det var/er Suarez in disguise :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra Twitter: Det ville vært verre om han hadde tørket seg om munnen med drakten, det er tross alt der dritten kommer ut på Evra.

Nå er eg HELT sikker på at det var/er Suarez in disguise :ph34r:

Skeptisk..

Skrevet

Hovedparten av mennesker generelt er vel stokk dumme :)

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” - Albert Einstein

Skrevet

Sitter og ser på.

Gud så glad jeg er vi kvittet oss med Foster, for en kløne. To kjempeblemmer første kvarteret.

Skrevet

Rio sto for den verste den kampen.

Nei.

Foster da han prøvde å drible Tevez tar kaka. Et dårlig tilslag er en tabbe som kan skje den beste, men å prøve å drible en spiss som keeper er så arrogant og dumt at det finnes ikke ord. Uansett hadde aldri kampen vært den samme uten de tabbene, så alt i alt er jeg glad for at de skjedde.

Skrevet

Jo.

Dårlig tilslag? Fyren prøvde jo å vippe ballen over nærmeste angriper.

Jepp, så det første gangen også og har ikke akuratt skiftet mening etter å ha sett den kampen og den situasjonen X antall ganger.

Skrevet

Jeg gidder ikke mer folkens. Takk for følget :)

Hyrlen out.

Begynner å bli tynt i rekkene blant de som har vært her en stund nå, vemodig. Snart takker vel Jørgen og Niko for seg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...