Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjaaa... Var på et utested her i byen da en fjott (utlending sjokk) smekka til en kompis av meg i nesen så han kjente det utover kvelden. Da det nærmet seg slutten gikk meg, han og en kompis ut for å vente på han og høre hvorfor i helvete han slo til kompisen min (noe som i seg selv er dumt, men man er full). Da han kommer ut sier han at vi skal bare komme opp trappa rett ved siden av utestedet. Kompisen min går først etter dem med meg og kompisen bak. Bak diskuterer vi om hva vi skal gjøre for å stoppe dem, evt. bare at vi skal stoppe dem. Da vi kom opp trappa var de allerede i gang med å sloss og kompisen min går i bakken med han fjotten rett foran meg. Kompisen til kompisen min og jeg går raskt ned og prøver å dra han som slår kompisen min vekk. Da tilter hans venner å slå oss for å hindre oss i å stoppe dem. Jeg får et par slag i bakhodet før jeg kommer meg ordentlig opp til å blokke dem. Roper til dem at de skal gi faen i å sloss, men de fortsetter, også han på meg. Er bare glad jeg var såpass oppegående at jeg klarte å blokke alle slagene som kom mot meg. Husker ikke alt herfra, men vet i alle fall at jeg plutselig er over på andre siden av der slosskampen var fortsatt med han halvveis etter meg. Kompisen min har kommet seg opp og er på vei ned trappa igjen tror jeg. Roper igjen til dem at de bare skal gi faen og da kommer tre stk etter meg. Heldigvis har jeg såpass fart at de ikke tar meg igjen så de gir opp fort. Etter det fikk vi med et par til for å se etter dem, men de hadde stukket av.

 

EDIT: Begynte å skrive før Alastor postet.

Endret av DJ_Dark
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...