Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaffen og frokosten innabords, hvordan er ståa der i gården Joltus? Kommet deg opp fra sengehalmen håper jeg, din syvsover.

 

Midt i friperioden. Sykt barn i helgen. Syk kone i helgen og nå er eg syk selv.

 

Ble ikke så tidlig morgen. Men kaffien er nå på, og den skal NYTES!!!!!!!!!

 

Bildet var helt rått. Har ikke sett et sånn oversiktsbilde av stadion før. Når man skal reise til OT er det tog som er hovedåren inn da?

Lenke til kommentar

Kampen går på Viasat Fotball ja..fy faen så fuckings patetisk. JÆVLA DRITTKANAL!!! :mad:

Old. Tirsdagskampene de 2-3 siste årene har aldri gått på Viasat 4 uansett.

 

Likte tidene da både tirsdags- og onsdagskampene gikk på TV3. I tillegg gikk det også kamper på Viasat 4 begge dagene. Synd Viasat har blitt så gjerrige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kampen går på Viasat Fotball ja..fy faen så fuckings patetisk. JÆVLA DRITTKANAL!!! :mad:

Old. Tirsdagskampene de 2-3 siste årene har aldri gått på Viasat 4 uansett.

 

Likte tidene da både tirsdags- og onsdagskampene gikk på TV3. I tillegg gikk det også kamper på Viasat 4 begge dagene. Synd Viasat har blitt så gjerrige.

Sånn sett så er det som regel greit for min del. Ein kamerat og nabo i samme blokk har viasat og jeg har CD. Newcastle-mann som sluker all fotball han kan få med seg.

Han har alt og eg har alt, så då blir damene til tider litt snurtne på vårparten :p

Lenke til kommentar

Har det gått kamper samtidig på TV3 og Viasat 4? Etter min hukommelse flyttet Viasat først en av kampene til Viasat 4, for så en stund senere å flytte den andre kampen fra TV3 til Viasat Fotball.

Selvfølgelig. Skulle stå Viasat SportN, bare jeg som blandet litt. :)

 

EDIT: Typo.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...