Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

News of the world, haha. Den artikkelen kommer også rett etter at Rooney har begynt å finne litt form. Skal jaggu si pressen gjør det de kan for å trykke mannen ned i søla etter VM. Nå begynner det bare å bli flau lesning. Hadde ikke vært helt fremmed for et salg, men Rooney har signert for fem år og vi hadde luktet musa på gangen for lenge siden dersom det var en fasade. De sa han skulle forsvinne i Januar også...

 

Rooney er nok United spiller i åra som kommer.

Lenke til kommentar

Blir overrasket om Fergus selger han, men han har hivd store spillere på dør tidligere. Nå tror jeg ikke noe på det som står i avisene om akkurat denne saken, som du sier; hadde det vært noe i det hadde vi nok sett det. Spesielt med tanke på at Rooney er på tur til å finne formen igjen. Trist med avisene egentlig, er nærmest et slit å skille ut nyhetene som har substans i seg fra alt som bare er oppspinn, overdrivelse og fjas.

Lenke til kommentar

Akkurat denne var enkel å skille ut som vissvass. Er villig til å sette huset mitt på at dette er eselpiss og alle vet at Game aldri tar feil. ;)

 

Forresten gledelig å se nettopp Rooney og Fergies reaksjoner på Valencias tilbakekomst.

 

 

- Jeg klarer ikke sette ord på hvor godt det var å se ham tilbake, sa en smørblid Rooney til MUTV.- Det var den første kampen hans på seks måneder, men man kunne ikke se at han har vært borte. Det er fantastisk - både for ham og oss - at han er tilbake, legger han til

 

- Vi er veldig, veldige fornøyde med hans første 45 minutter etter et halvt år ute. Dette er gledelig for han og alle andre i garderoben, sier skotten.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hm, undrer meg på om Scholes pådro seg et påtenkt gult kort i går.

 

Forklar!

 

Kan være enig at det såg vel bajas ut selv til Scholes å være. Men hvorfor? For å ikke få noe karantene seinere?

 

Var det jeg tenkte jeg også. Bolton og West Ham skal på papiret være mer overkommelig enn om han f.eks. ble ute mot Arsenal og Chelsea.

 

Eller så var det bare noen som hadde fyrt ham jævlig på innbytterbenken vår. :wee:

Lenke til kommentar

Det ville ikke vært mulig for Scholes å ha karantene mot verken Arsenal eller Chelsea. Hadde det vært snakk om strategisk suspensjon ville det vært mye mer naturlig å få sitt 10. gule mot Bolton, for så å stå over mot West Ham og Fulham. Fulhamkampen er helga mellom kvartfinalekampene i CL, stor sannsynlighet for at Scholes hviles i denne.

Lenke til kommentar

Man havner ikke i CL annet enn ved å gjøre det bra i PL.

 

Alt annet fører til EL.

 

Truuuuuuur eg :p

Bortsett fra hvis man vinner CL, ja :p

Du vinner ikke CL uten å ha gjort det bra i ligaen først :p

Har egentlig ikke noe mer å si om saken men hadde et ønske om symmetri :p

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man havner ikke i CL annet enn ved å gjøre det bra i PL.

 

Alt annet fører til EL.

 

Truuuuuuur eg :p

Bortsett fra hvis man vinner CL, ja :p

Du vinner ikke CL uten å ha gjort det bra i ligaen først :p

Har egentlig ikke noe mer å si om saken men hadde et ønske om symmetri :p

Combo Breaker!

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...