Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tottenham (England)

Schalke (Tyskland)

Barcelona (Spania)

Internazionale (Italia)

Shaktar Donetsk (Ukraina)

Chelsea (England)

Real Madrid (Spania)

 

 

 

Ønsker meg:

 

1. Real Madrid

2. Schalke

3. Shaktar

4. Tottenham

5. Inter

6. Barcelona

7. Chelsea

 

 

Siste er vel obvious. Hadde vel bare blitt bortdømt anyways og økt suspensjonen til SAF med 5 kamper til.

Lenke til kommentar

Så SAF fortjener ikke straff fordi andre managere har gjort det samme/verre kommentarer om dommeren uten å få straff?

Totalt feil. Ingen fortjener straff. Men skal først FA være så forbanna selvhøytidelige må de være konsekvente og straffe alle, ikke alltid bare SAF.

Er helt enig. Måtte bare svare på Hyrlen sin merkelige påstand.

Lenke til kommentar

Tottenham (England)

Schalke (Tyskland)

Barcelona (Spania)

Internazionale (Italia)

Shaktar Donetsk (Ukraina)

Chelsea (England)

Real Madrid (Spania)

 

 

 

Ønsker meg:

 

1. Real Madrid

2. Schalke

3. Shaktar

4. Tottenham

5. Inter

6. Barcelona

7. Chelsea

 

 

Siste er vel obvious. Hadde vel bare blitt bortdømt anyways og økt suspensjonen til SAF med 5 kamper til.

 

Gir faen i småbøgiser som Smågal, og svarer heller på noe det er verdt å svare på.

 

Greit enig i rangeringen din, men vil ikke ha Real enda. Drømmen er å knuse Real Madrid i finalen på Wembley. Husker med gru tilbake på kampene vi etter hvert tapte 6-5 sammenlagt. Alltid spesielt å møte Real Madrid for min del.

 

http://www.youtube.com/watch?v=zA8JjzYMQOA

Lenke til kommentar

1. Shaktar

2. Spurs

3. Inter

4. Schalke

5. Real

6. Barca

7. Chelsea

 

Kan vi møte Engelske Lag?

 

Jeg vet at vi slo Arsenal selv om jeg gikk amok en kveld over at dere ville ha hard motstand, men vil alikevel møte det jeg antar er letteste motstand. Magefølelsen sier Schalke og jeg er redd tyske lag.

 

Vamos, det var vel den kampen Old Trafford applauderte Ronaldo da han ble byttet ut. Rett og slett fordi han har rundspilt oss

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

1. Shaktar

2. Spurs

3. Inter

4. Schalke

5. Real

6. Barca

7. Chelsea

 

Kan vi møte Engelske Lag?

 

Jeg vet at vi slo Arsenal selv om jeg gikk amok en kveld over at dere ville ha hard motstand, men vil alikevel møte det jeg antar er letteste motstand. Magefølelsen sier Schalke og jeg er redd tyske lag.

Det er vel helt random trekning, så ja vi kan møte engelske lag. Ikke skyt meg om jeg tar feil nå^^

Lenke til kommentar
Vamos, det var vel den kampen Old Trafford applauderte Ronaldo da han ble byttet ut. Rett og slett fordi han har rundspilt oss

Jeg var ikke så alt for gammel da kampen ble spilt, men husker Ronaldo-dominansen. Enormt god spiller. Husker likevel Beckham/Ruud mye bedre. Stort som 10-åring å sitte sent oppe og heie på United, og da er minnene om de to størst.

Lenke til kommentar

Beckham og Nistelrooy var enorme i kampen. Det jeg husker var at for hvert håp som ble tent så ble det slukket av Ronaldo og at han gjorde det han ville der ute

 

La oss si om vi møter Real og nye Ronaldo. Hvis han scårer på oss og ber om unnskyldelse slik han gjorde mot sporting. Og at publikum applauderer om han må av banen. Kan bli mange spesielle øyeblikk

 

Men best om vi ikke møter dem eller om vi slår dem ut

 

Men til en annen mye vondere sak. Bryan Robson skal opereres for strupekreft. Prognosene sier at han skal bli helt ok. Men alikevel. Han var mitt store idol sammen med Lineker. Blir nervøs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...