Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare for å få Chelsea til å avgi poeng har jeg satt 50 spenn på Chelsea-seier på Unibet live. Fine 1.45 i odds. Jeg vinner aldri på slikt, så her må nok Chelsea avgi poeng.

DER ødela du hele greia, Chelsea vinner.

Skrevet

Hell i uhellet for meg da. :) Hjemmebane mot Pompey er dømt til å bli hjemmeseier uansett hvordan man vrir og vender på det. Det er bare noen som sitter og leker med oss. Skal være så naive at vi faktisk tror Chelsea IKKE scorer på overtid?

Skrevet
Bare for å få Chelsea til å avgi poeng har jeg satt 50 spenn på Chelsea-seier på Unibet live. Fine 1.45 i odds. Jeg vinner aldri på slikt, så her må nok Chelsea avgi poeng.

Ikke verst. 20 kr gratis inn på kontoen. :)

Skrevet (endret)

Spurs med en herlig 2-0 ledelse mot Money FC. 3 av 4 resultater går vår vei foreløpig. :D

EDIT: Hvis man mener at Wigan er en større trussel for ligagullet enn Pool, så går alle fire kampene vår vei. :w00t:

Endret av Latias
Skrevet (endret)

her

Endret av Speedfrog
Skrevet

her

Snakket til danidic der. :p

Skrevet

her

Snakket til danidic der. :p

oja.. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...