Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktisk litt stolt av dere på forumet i dag. Faen meg godt å se folk reagerer på at vedkommende printet 32 på ryggen.

 

United tråden har tydeligvis blitt mer "hardcore" enn den var før, da dette ville blåst forbi som ingenting har skjedd. :)

 

http://www.dailystar.co.uk/football/view/9...-at-in-Turkey-/

Du var ikke her når det var kun hardcore her :)

Nope, ikke her men var på forumet :) Registrerte Game fordi jeg hadde glemt passordet på den andre brukeren. Var riktignok mest "aktiv" i webdesign, men jeg har da lest her også. På den tiden du var aktiv i treningsforumet bl.a :p hehe. Leste noe om at du hadde lagt bygginga på hylla forresten? itte bra. Men jeg kan godt ta over som trådens 'Lille Arnold' jeg, dersom du ikke vil ha tronen?

Bygginga tok litt overhånd en stund, så nå lever jeg livets glade dager. Har mye øldrikking å ta igjen for å si det sånn. Men løfter enda litt jern i ny og ne. Hvor leste du forresten det? Nei jeg er ikke så keen på den tronen, har andre ting å bestige ;)

 

Anyway! Fy faen jeg som jeg gleder meg. Veldig lenge siden jeg har hatt en slik tilnærming til en City kamp, vi må få satt skapet på plass. Å det ettertrykkelig. Jeg regner dem ikke som en trussel, derfor irriterer det meg at folk skal hype dette så jævlilg. Det er fuckings Shitty! Poenget er bare at de nå er blitt så cocky at noen må vise dem at topp 4 ikke bare er noe du ramler inn i.

Lenke til kommentar

Dette er en av de få kampene i år hvor jeg heier på dere. Har ikke noe i mot at lag bruker penger i utgangspunktet, men framgangsmåten til City har vært under enhver kritikk, og det viktigste er at de stort sett har noen ufyselige drittunger som frontpersoner. Spesielt Tevez og Adebayor redefinerer jo ordet idiot.

Så de nærmeste to timene, go Manchester United!

Lenke til kommentar

Alle samstemte nå:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

;)

Lenke til kommentar

This is how it feels like to be City,

This is how it feels to be small,

This is how it feels when your team wins nothing at all,

Nothing at all

Nothing at all...

 

La det komme, gleder meg så juling til kampen! Vi skal visse desse kjøps kåte arabiske horene hvordan du spiller fotball! Tror vi vinner 3-1!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...