Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott mål av Scholes, ja. Herlig. :D

 

Idiotisk av Rooney å gjøre sånt da han blir byttet ut. Kunne forstå det da Ronaldo gjorde i fjor, for han er jo litt dum i hodet, men hadde forventet bedre av Rooney der.

Agreed, men hvilket hode? :!:

 

Ang. Rooney, så tror jeg han er sint og skuffa over egen innsats, og reagerer på den måten han gjør fordi han vil spille fotball, ikke fordi han har stjernenykker.

Endret av Nordz
Lenke til kommentar
Flott mål av Scholes, ja. Herlig. :D

 

Idiotisk av Rooney å gjøre sånt da han blir byttet ut. Kunne forstå det da Ronaldo gjorde i fjor, for han er jo litt dum i hodet, men hadde forventet bedre av Rooney der.

Agreed, men hvilket hode? :!:

 

Ang. Rooney, så tror jeg han er sint og skuffa over egen innsats, og reagerer på den måten han gjør fordi han vil spille fotball, ikke fordi han har stjernenykker.

 

Du tror ikke Ronaldo gjorde det fordi han ville spille fotball? Jeg sa det da Ronaldo oppførte seg sånn når han ble byttet ut at vi har sett det flere ganger før med Rooney.

 

PAUL SCHOLES :love:

Lenke til kommentar
Flott mål av Scholes, ja. Herlig. :D

 

Idiotisk av Rooney å gjøre sånt da han blir byttet ut. Kunne forstå det da Ronaldo gjorde i fjor, for han er jo litt dum i hodet, men hadde forventet bedre av Rooney der.

Agreed, men hvilket hode? :!:

 

Ang. Rooney, så tror jeg han er sint og skuffa over egen innsats, og reagerer på den måten han gjør fordi han vil spille fotball, ikke fordi han har stjernenykker.

 

Du tror ikke Ronaldo gjorde det fordi han ville spille fotball? Jeg sa det da Ronaldo oppførte seg sånn når han ble byttet ut at vi har sett det flere ganger før med Rooney.

 

PAUL SCHOLES :love:

 

Ronaldo gjorde det fordi han er en selvopptatt drittunge.

Rooney gjorde det fordi han er en lidenskapelig spiller! :)

Lenke til kommentar
Flott mål av Scholes, ja. Herlig. :D

 

Idiotisk av Rooney å gjøre sånt da han blir byttet ut. Kunne forstå det da Ronaldo gjorde i fjor, for han er jo litt dum i hodet, men hadde forventet bedre av Rooney der.

Agreed, men hvilket hode? :!:

 

Ang. Rooney, så tror jeg han er sint og skuffa over egen innsats, og reagerer på den måten han gjør fordi han vil spille fotball, ikke fordi han har stjernenykker.

 

Du tror ikke Ronaldo gjorde det fordi han ville spille fotball? Jeg sa det da Ronaldo oppførte seg sånn når han ble byttet ut at vi har sett det flere ganger før med Rooney.

 

PAUL SCHOLES :love:

 

Ronaldo gjorde det fordi han er en selvopptatt drittunge.

Rooney gjorde det fordi han er en lidenskapelig spiller! :)

 

Føler ikke at jeg trenger å forsvare Ronaldo, men nå er du bare latterlig. Han var den første på treningsfeltet i United, den som sto igjen. Han var en spiller som ga oss flere gode sesonger. Det vitner om lite forståelse hvis du ikke har fått med deg at Ronaldo er en lidenskapelig spiller. Han dro til den eneste klubben han ville forlatt oss for, favorittklubben hans, Real Madrid. Hvis du hadde spilt i Real Madrid i flere år og vunnet det som kunne vinnes sammen med Real Madrid og favorittklubben din Manchester United viste interesse for deg og la inn bud, hva ville du ha gjort da?

 

@SuperParanoid: Ristet hodet i misnøye når han gikk av banen før han så fortsatte med å dra av seg skoen og pælme den i bakken. Barnslig oppførsel han bør kvitte seg med og i stor grad grunnen til at det kan ta flere år før han blir kapteinsmateriale.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Tenkte meg det var noe sånn ja. Når gjorde han det? På stillinga 0-0? I så fall klarer jeg å forstå frustrasjonen. Selv om 0-0 ville være et godt borteresultat for United, ville det være så mye bedre å få et borte mål. Mer uforståelig da Ronaldo gjorde noe lignende, da ledet dere vel 2-0 eller noe sånn - og byttet var veldig forståelig. Da var dette en latterlig reaksjon. Med forbehold (siden jeg ikke har sett kveldens episode), så forstår jeg Rooneys reaksjon.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...