Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal sies at det virker som Nani også kommer mye mer til sin rett i en 4 - 4 - 2 enn en 4 - 5 - 1 i likhet med Rooney, Niko. Jeg skjønner ikke hvorfor vi på død og liv skal spille 4 - 5 - 1 på bortebane i Champions League når vi strengt talt har bedre kontroll i en 4 - 4 - 2.

 

Vi hadde veldig god defangsiv kontroll i går da.

 

Wes misset på første målet mot Scouserene :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Det skal sies at det virker som Nani også kommer mye mer til sin rett i en 4 - 4 - 2 enn en 4 - 5 - 1 i likhet med Rooney, Niko. Jeg skjønner ikke hvorfor vi på død og liv skal spille 4 - 5 - 1 på bortebane i Champions League når vi strengt talt har bedre kontroll i en 4 - 4 - 2.

 

Vi hadde veldig god defangsiv kontroll i går da.

Men det var ikke all verden offensivt. 4-4-2 (med Berba i stedet for Carrick) hadde vært mye bedre. Hadde i vært fall kommet til større muligheter da. ;)

Lenke til kommentar
Det skal sies at det virker som Nani også kommer mye mer til sin rett i en 4 - 4 - 2 enn en 4 - 5 - 1 i likhet med Rooney, Niko. Jeg skjønner ikke hvorfor vi på død og liv skal spille 4 - 5 - 1 på bortebane i Champions League når vi strengt talt har bedre kontroll i en 4 - 4 - 2.

 

Vi hadde veldig god defangsiv kontroll i går da.

 

Vi hadde grei defensiv kontroll i går i stor grad fordi Besiktas av en eller annen grunn konstant prøvde å skyte (men tyrkere liker jo generelt det). Vi hadde nok hatt ballen en god del mer (5%) i en 4 - 4 - 2 og angrepspillet ville nok i større grad fungert bedre. Berbatov er/vil bli en viktig spiller for oss i år da vi stort sett spiller på vårt beste når vi spiller igjennom han.

 

Edit: Vil forresten nevne at gårsdagen faktisk var en liten forbedring fra Carricks forrige kamp. Han var litt "on and off", men kunne fort stått med en eller to assists, spesielt om Rooney hadde holdt seg onside i den ene situasjonen (skuddfinte når han sentret). Jeg håper han klarer å spille seg i form for jeg vet ikke hva det er som gjør at han har slitt med starten på denne sesongen.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg synes det er riktig av oss å prioritere det defangsive borte i CL. Vinne hjemme og noen poeng borte så er man videre.

 

Grunnen (slik jeg ser det) til at vi var gode defangsive i går var tre i midten som spilte bra pluss forsvaret, og jeg synes også vi var desidert best fremover. Spørsmålet er vel heller om vi ble bedre fremover etter byttene. Jeg synes ikke det.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er riktig av oss å prioritere det defangsive borte i CL. Vinne hjemme og noen poeng borte så er man videre.

 

Grunnen (slik jeg ser det) til at vi var gode defangsive i går var tre i midten som spilte bra pluss forsvaret, og jeg synes også vi var desidert best fremover. Spørsmålet er vel heller om vi ble bedre fremover etter byttene. Jeg synes ikke det.

Kom da til langt flere sjanser etter byttene. Scoringen, flere muligheter for Owen og gode innlegg fra Nani. Pluss at Berbatov gjorde det han pleier å gjøre. Skapte etter min mening mer etter byttene.

Lenke til kommentar

Jo, det skal sies at han sa det litt smilende. Han sa vel noe sånt som "he tells me they will beat us, but I said to him that we'll see about" så sier han noe som "I don't know if they'll clap him or boo him, they know what he has done for the club, but if they boo him, I'll boo him with them" Han tullet blant annet med Ando rett før, det er uansett liten tvil om at Evra elsker United like mye som vi gjør han spiller blant annet aldri med noe annet lag enn United på FIFA :love:

 

Edit: Ser forresten ikke "Sir" Game sitt innlegg så vet ikke om han svarte deg.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Liverpool med overtidsmål, atpåtill retur.

 

Flakselag.

Du er litt søt. Ivertfall noen gang.

Miner meg litt på min nevø på 4 år.

 

uhuhu se en scouser som prøver å insinuere at Manchester United supportere er unge :)

 

Du kan jo nevne at også vårt mål i går var en retur. Tror du kommer lengre med den

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Fem minutter siden Pool scorte, men fortsatt ingen som har sagt noe om scoringen eller omgangen. Forteller hvor engasjerte de er. :!:

 

Jeg følger ikke med på Liverpool - Debrecen når Inter - Barcelona går på tv.

Jeg snakker om TiA-tråden. Ingen Pool-supportere som er der mens det er kamp. Mens i United-tråden har man 2-3 sider bare i pausen når United spiller. :!:

Lenke til kommentar
Fem minutter siden Pool scorte, men fortsatt ingen som har sagt noe om scoringen eller omgangen. Forteller hvor engasjerte de er. :!:

 

Jeg følger ikke med på Liverpool - Debrecen når Inter - Barcelona går på tv.

Jeg snakker om TiA-tråden. Ingen Pool-supportere som er der mens det er kamp. Mens i United-tråden har man 2-3 sider bare i pausen når United spiller. :!:

Det er vel takket være deg...

 

:)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
[

 

uhuhu se en scouser som prøver å insinuere at Manchester United supportere er unge :)

 

Du kan jo nevne at også vårt mål i går var en retur. Tror du kommer lengre med den

Når man oppfører seg som en så. Intet annet og gjøre da.

 

Fem minutter siden Pool scorte, men fortsatt ingen som har sagt noe om scoringen eller omgangen. Forteller hvor engasjerte de er. :!:

 

Jeg følger ikke med på Liverpool - Debrecen når Inter - Barcelona går på tv.

Jeg snakker om TiA-tråden. Ingen Pool-supportere som er der mens det er kamp. Mens i United-tråden har man 2-3 sider bare i pausen når United spiller. :!:

Kan hende at det er på grunn av at vi ser kampen,istede for å chate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...