Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss tippe lag:

 

Foster

Neville - Vidic - Ferdinand - Evra

Valencia - Scholes - Carrick - Nani

Rooney - Owen

 

Greit å spare et par spillere før City-kampen. Scholes kan ikke spille den kampen, så da får han starte den her. Valencia har ikke spilt på en uke, og det har ikke Nani heller (om man ser bort i fra den lille tiden mot Spurs). Owen må jo også starte en eller annen gang, så hvorfor ikke nå? :)

 

 

Spar et par spillere i morgen, og still med dette mot City:

 

Foster

O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra

Fletcher - Giggs - Anderson

Valencia

Berbatov - Rooney

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
La oss tippe lag:

 

Foster

Neville - Vidic - Ferdinand - Evra

Valencia - Scholes - Carrick - Nani

Rooney - Owen

 

Greit å spare et par spillere før City-kampen. Scholes kan ikke spille den kampen, så da får han starte den her. Valencia har ikke spilt på en uke, og det har ikke Nani heller (om man ser bort i fra den lille tiden mot Spurs). Owen må jo også starte en eller annen gang, så hvorfor ikke nå? :)

 

 

Spar et par spillere i morgen, og still med dette mot City:

 

Foster

O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra

Fletcher - Giggs - Anderson

Valencia

Berbatov - Rooney

 

Spennende formasjon mot City. Kanskje Andy der du har Valencia hadde vært tingen. Ville hatt Valencia på kant for han har gode inlegg og fart

Lenke til kommentar

Tror Andy kunne ha gjort det bra der jeg, med tanke på att han egentlig spilte der før han ble dratt bakover når han kom til united. Valencia fungerer nok best i en 4-4-2 formasjon, men skulle han vært med ville jeg ikke hatt han midt på banen for tror han ville ha trukket seg en del til sidene. Kunne byttet Valencia med en annen sentral en også. Eller hatt Nani som som offensin midt som hyrlen sier. Men dette er en viktig kamp så tror SAF velger noe han er trygg på. og da blir det 4-4-2 eller 4-5-1. Synes 4-5-1 er litt for passivt i en sånn kamp da. City skal slås. De trenger å komme ned på jorden igjen.

Lenke til kommentar

Har nettopp sett igjen 99 finalen på sportN og jeg må si - makan til klassiker! Jeg får gåsehud når Solskjær begraver ballen opp i nettmaskene, mens Kaffour smeller nevene i grasset og gråter.

 

Gleder meg til å starte en ny sesong med CL og håper på en ny god turnering på våre vegne. Blir eksotisk og gøy med Besiktas i morgen. Dessverre, for min egen del, mister 1.omgangen av grunnet overtid på jobb.

Lenke til kommentar
Owen kan for min del sitte på benken helt til Berba eller Wazza er skadet. Det er ingenting som tilsier at Owen bør få starte når Berbatov og Rooney spiller som de gjør for øyeblikket.

Greit å la de hvile litt av og til da. Minsker jo sjansen for skader da blant annet. Men jeg er definitivt enig i at Berba og Rooney er klare førstevalg. Begge spiller veldig bra nå. Nå scorer jo til og med Rooney på bestilling i en annen måned enn oktober også. Begynner å få ny tro (for ente gang) på at han tar et lite steg opp og markerer seg som en skikkelig toppscorer i år.

Lenke til kommentar
youtube

Eric the king part 1. Resten finner dere selv. Må sees av enhver Utd supporter med respekt for seg selv :)

 

Man trenger da ikke en youtube film for å ha respekt for seg selv som united supporter? Man husker da hvert et øyeblikk. Det ligger jo lagret rett ved hjartroten :)

 

Det beste med kongen var seff når han scorte. Den "arrogante" feiringen hans når han scorte perler er helt fantastisk å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...