Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor folk vil ha Park på banen istede for Valencia. Syns Valencia har spillt godt til å være ny i klubben. Selv om han varierer veldig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fordi jeg syns Park er smart med ballen og spiller mer til spissene på riktig tidspunkt, jober hardere og vinner ballen tilbake mye; og at det holder med en ving som gjør den andre delen av vingspill. (I slike bortekamper) I hjemmekamper mot Stoke, Burnley osv. kan vi gjerne spille med Valencia og Nani på kantene. But that's just me.

Endret av tc47
Skrevet
Ben Foster

Brown - Rio - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Giggs - Nani

Rooney - Berbatov

Den der, med en Carrick/Fletcher.

@Park. Eneste grunnen jeg ser til at han skal burde starte er Lennon. Ellers har vi Fletcher som er smartere og bedre til å rive opp spillet.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Valencia jobber godt tilbake og viser mye muskler, men om han skulle gjort det mer enn Park hadde det gått ut over spillet hans.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Rett før kampen er det da ikke.

Skrevet

Håper Neville spiller, da kan han fortelle Tevez hva dette sviket betyr for oss. Å jeg håper alle som sang for Tevez er de som roper høyest mot han nå.

Skrevet
Håper Neville spiller, da kan han fortelle Tevez hva dette sviket betyr for oss. Å jeg håper alle som sang for Tevez er de som roper høyest mot han nå.

Hvem skal skaffe tolken da? :dontgetit:

Tror egentlig at han skadet seg med vilje, for han vet hva som kommer til å skje på OT om han spiller. :w00t:

Skrevet (endret)

Knotter sier mer enn tusen ord.

(jaja, jævla moralister. Jeg mener det ikke slik. Jeg håper ingen blir skadet eller taklet stygt (riiiight). ---> Bolle)

Endret av Hyrlen
Skrevet

Om Neville hadde tatt en "håland" på Tevez i sluttminuttene dersom vi ledet komfortablet, hadde jeg elsket det ekstremt mye. Så umoralsk er jeg, men det ikke ulovlig det.

Den spilleren i verden jeg misliker mest.

I motsettning til tc47, som elsker argentinern enda?

Skrevet
Om Neville hadde tatt en "håland" på Tevez i sluttminuttene dersom vi ledet komfortablet, hadde jeg elsket det ekstremt mye. Så umoralsk er jeg, men det ikke ulovlig det.

Den spilleren i verden jeg misliker mest.

I motsettning til tc47, som elsker argentinern enda?

da er vi 2 :D

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Du er nok godt i det for jeg skal gjerne skyte meg selv om ikke han godeste Irwin spilte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...