Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Linker til gratis-streamer er ulovlig å poste på forumet, da disse streamene sender ulovlig. 1 innlegg + kommentar er slettet.

Reglane har ikkje forandra seg i løpet av dei siste timane. Eit par innlegg er fjerna.

Skrevet

Venstre benet til Welbeck er ikke helt skutt inn enda :)

Tevez er utrolig spillbar i dag. Plasserer seg noe helt enormt bra. Men han og mangler litt på avslutninger og avleveringer.

Skrevet

Tevez mister ballen ofte pga at han ikke får kontroll på ballen fort nok.. Kiko og Welbeck kombinerer meget bra, begge har selvtillit på topp. Er veldig imponert over Fabio også, dette lover veldig godt for fremtiden til Man Utd..

Skrevet

Gibson burde taes av i pausen. Tror jeg så han 2-3 ganger i løpet av hele omgangen. Ellers har Kiko vært herlig på topp. Er full av selvtillit den gutten. :)

Skrevet

Er det nokon som er ueinig med modereringa i denne tråden, kan ein ta dette på PM til den aktuelle moderator. Evt. kan ein opprette ein tråd i tilbakemeldingskategorien for generelle tilbakemeldingar. Eit innlegg og ein kommentar er sletta.

Skrevet

En ting er hvertfall sikkert, SAF er laaaaangt fra fornøyd med dette spillet, veldi tydelig i kroppsspråket, som jeg har sagt å som jeg står fast på, Tevez mangler avsluttning innenfor stengene.

Skrevet (endret)

Å herregud. Fjørtoft som sa dette? Det eneste viasat sport gjør er å provosere meg. Faen så irriterende at de skal ha FA cupen og ingenting annet. Blir for dumt å kjøpe abonnement hos dem når de viser én bra kamp i uka. Møkkakanal.

[edit] Ut i fra vglive så ser det i det minste ut som jeg ikke går glipp av noen stor fotballkamp. Men irriterende likevel.

Endret av Geir M
Skrevet (endret)

Let me guess...enda en skade?Jeg er så syyyyyykt lei skader!

UNFUCKING BELIEVEABLE!!!Får vi ikke straffe der??

Endret av Corey
Skrevet (endret)
Riley er en idiot, snytt for straffe der. Helvette

Nå er det Bennet som dømmer da... men jo, dårlig dømming!

Endret av Sameboe
Skrevet
Riley er en idiot, snytt for straffe der. Helvette

Nå er det Bennet som dømmer da... men jo, dårlig dømming!

Fail...Det er Riley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...