Latias Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Fy faen, jævla drittdommer. Taper vi denne kampen, skal han ha skylden.
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Nani og Scholes ut i pausen. Giggs og Carrick inn (uten at jeg har sett benken). EDIT: Wait. Vi har vel bare et bytte igjen, Nani ut then. Endret 1. mars 2009 av Points
Latias Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Nani og Scholes ut i pausen. Giggs og Carrick inn (uten at jeg har sett benken). Bare synd at vi har brukt opp to av byttene.
Raste Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Nani og Scholes ut i pausen. Giggs og Carrick inn (uten at jeg har sett benken). EDIT: Wait. Vi har vel bare et bytte igjen, Nani ut then. Carrick er i dress og dvs. at han ikke er på benken. Nani og Scholes ut i pausen. Giggs og Carrick inn (uten at jeg har sett benken). Bare synd at vi har brukt opp to av byttene. Er det ikke bare ett bytte vi har gjort?
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Er det noen som fortsatt mener at Nani har talent nok til å en gang spille fast for United?
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Villa rotet bort seieren mot Stoke. Men eg tror fremdeles de tar liverpool. Chelsea vil nok bli tøft tenker eg.
Raste Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Prater med dommeren vel? Endret 1. mars 2009 av ttt
Latias Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Nani og Scholes ut i pausen. Giggs og Carrick inn (uten at jeg har sett benken). EDIT: Wait. Vi har vel bare et bytte igjen, Nani ut then. Carrick er i dress og dvs. at han ikke er på benken. Nani og Scholes ut i pausen. Giggs og Carrick inn (uten at jeg har sett benken). Bare synd at vi har brukt opp to av byttene. Er det ikke bare ett bytte vi har gjort? Vidic og Andy.
Sveern Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) 88k og ikke fullt ja, helvette for et annlegg Wembley er Endret 1. mars 2009 av Sveerbatov
Raste Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Nani og Scholes ut i pausen. Giggs og Carrick inn (uten at jeg har sett benken). EDIT: Wait. Vi har vel bare et bytte igjen, Nani ut then. Carrick er i dress og dvs. at han ikke er på benken. Nani og Scholes ut i pausen. Giggs og Carrick inn (uten at jeg har sett benken). Bare synd at vi har brukt opp to av byttene. Er det ikke bare ett bytte vi har gjort? Vidic og Andy. Selfølgelig, beklager
ttt Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 No er det nok tull frå folk som ikkje ønskjer å delta seriøst i tråden. Innlegg er sletta, og meir tull fører til åtvaring og/eller utestenging.
Stonemeister Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Er det noen som fortsatt mener at Nani har talent nok til å en gang spille fast for United? Har fortsatt tilgode å bli oppriktig imponert av han. Selg han, kan fortsatt få en fin sum for fyren.
Latias Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Dommeren er en idiot. Ronaldo skulle ikke ha fått gult i stad.
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 HAHA, er det fler enn meg som ser hvor utrolig merkelig Lennons løpeteknikk er? :!:
b-real Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hvis dere ikke klarer å hold dere sakelig og uten personangrep osv osv så stenger jeg hele tråden under kampen.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Beklager at jeg ler, klarer bare ikke å være forbanna. Hvorfor er ikke Nani tatt av banen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå